Go Go olisi parempi kappale euroviisuihin! No mutta, valittu on Leave Me Alone.
Kuitenkin Go Go Hanna! Go!
Miksei Go Go?
5
504
Vastaukset
- etttä.....
Biisin kuuluu olla tuore. Go Go on hyvö biisi, mutta se oli julkaistu jo ennen karsintoja. Biisien esityksissä on olemassa aikaraja, siis ihan mitä tahansa biisejä ei voi kisoihin laittaa
- hp_guru
kyllä Go Go olisi parempi kisoihin. No mutta, ei voi ilmeisesti mitään. Leave Me Alone kun on aika tylsä Go Go:n nähden.
- GoGo ei ole
hp_guru kirjoitti:
kyllä Go Go olisi parempi kisoihin. No mutta, ei voi ilmeisesti mitään. Leave Me Alone kun on aika tylsä Go Go:n nähden.
suomalaisten tekemä taitaa olla englantilaisten? käsialaa. Euroviisuihin osallistuvan biisin on oltava sen maan säveltäjien tekemä.
- Lauri...
Go Go on ensinnäkin ruotsalaisten käsialaa, joten se on ehkä tärkein este miksi sitä ei valittu.
Omasta mielestäni taas Leave me alone sopii paljon paremmin livenä esitettäväksi. Go Go:ssa laulaja joutuu vain koko ajan keskittymään laulamiseen eikä se tuo Hannan äänen parhaita puolia esille ollenkaan. Biisi kulkee koko ajan samaa rataa. Siinä ei ole mitään huippukohtia.
Kun Euroviisuissa esitys kuullaan vain kerran niin Go Go:sta ei jäisi muuta käteen kuin että se oli ihan kiva ralli ja se siinä. - hanna-fani
Munkin mielestä Go Go olisi ollut vähän parempi euroviisuihin mutta myös Leave Me Alone on tosi hyvä ja ehkä Leave Me Alone on jotenkin kiinnostavampi? En tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284