tähtiä on kuollut viime aikoina, tosin Juicen rinnalla pidän näitä Kirkoja, Kikkoja, Eeki Mantereita ja Esko Rahkosia enemmän paperitähtinä (Selluloid Heroes)
aika paljon
6
450
Vastaukset
- G'Kar
Kyllä heistä jokainen on ollut pätevä omalla alallaan, eikä vertaaminen Juiceen ole järkevää. Paperitähtiä minun mielestäni ovat sellaiset, kuin Matti Nykänen, Susanna Kuronen tai Vesa Keskinen. Noista sinun mainitsemistasi en sanoisi paperitähdeksi ketään.
- kaave...
sitä että nuo ovat paperia Juiceen verrattuna... en niinkään sitä että olisivat turhia tähtiä. Esim. Esko Rahkonen ei varmasti tuonut itseään esille lehtien lööpeissä...
- mobilisti -71
kaave... kirjoitti:
sitä että nuo ovat paperia Juiceen verrattuna... en niinkään sitä että olisivat turhia tähtiä. Esim. Esko Rahkonen ei varmasti tuonut itseään esille lehtien lööpeissä...
Esko oli vaatimaton persoona.Hän oli myös vannoutunut autoharrastaja.Hän pelasti "monet mobiiliraadot".Kunnia Eskon muistolle..
- Mirabilis_Jalapa
Eivät nuo artistit mielestäni välttämättä paperitähtiä olleet, mutta kylläkin eri alalla kuin Juice...
Kysytäänpä Esko Rahkosen kunniaksi vielä yksi tietokilpailukysymys:
Millä samalla biisillä laulavat sekä Juice että Esko Rahkonen?- juuso
kuulunut..en mä ainakaan tiä?
- Mirabilis_Jalapa
juuso kirjoitti:
kuulunut..en mä ainakaan tiä?
Hiljaiselta tosiaan vaikuttaa...
Kappale, jolla laulavat sekä Juice että Esko Rahkonen, on nimeltään "Pikajenkka" ja löytyy "Välikausitakki"-levyltä. Rahkonen laulaa kappaleen viimeisen säkeistön.
Biisiä ei välttämättä kovin monet tunne. Siinä lauletaan mm. "kuutamon kuumaan hiekkaan hellästi painan sun". Lopuksi paljastuu, että kyseessä onkin lentohiekka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707