Rakkaat naiset,
Tämä palsta on siksi turha, koska teillä naisilla ei ole mitään logiikkaa. Te samaistutte televisosarjojen ja lehtien juorupalstojen kaunottariin. Kuitenkaan teillä ei ole samoja
lähtökohtia kuin näillä kuuluisuksilla on. Puhutte pahaa parhaista ystävättäristänne ja puukotatte muutenkin siskojanne selkään.
Olen jonkin aikaa lukenut tätä palstaa ja ainoa nimmari jonka kirjoituksista löytyy anarkiaa/elämämänhalua/eteenpäinmenemisen riemua on Kipsamies ja hänkin on mitä ilmeisimmin MIES!
*Nauraa*
"Lotta-Svärd,
Minna Cant, Hella Wuolijoki, Kata Kärkkäinen..."
MarttyyriMallari-TTt
Tämä palsta on turha
5
335
Vastaukset
kiitos nauruista!
- ovat
...ihan vitun pitkästyttävää porukkaa. Näyttävät hyviltä, mutta ovat tylsiä kuin taivas. Aina olisi miehen vastuulla tehdä elämästä hauskaa ja mielekästä. Nainen vaan katselee peppuaan peilistä ja odottaa että mies järjestäisi kaiken.
- vaihtaisit miehiin?
Täällä retee uros vailla kunnon miestä. Pidetään yhdessä hauskaa, jota naiset eivät sinulle pysty tarjoamaan.enkä katsele omaa peppuani, vaan mielelläni sinun! T: Sikari-Sakke
- Hihhihhii!
"Tämä palsta on turha," sanoo mies, joka on palstan ahkerimpia kirjoittajia ja joka profiilinsa tilaston mukaan kirjoittaa VAIN tälle ja julkkisjuorut-palstalle. :D
- yksi monien....
Sinä olet turha koska sinulla ei ole koskaan mitään asiaa, aina vaan tyhjää höpinää. Tästä viimeisestä ulosteestasi päätellen olet itse Kipsamies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363837- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831287
- 141266