En koskaan ole tykännyt tästä hiljaisuudesta.
Mulle kerran sanottiin, että jos sulkee silmät ja keskittyy niin yleensä ääniä on enemmän ympärillä, kun uskoiskaan, yleensä ainakin viisi erilaista...mutta mitä, jos mikään ääni ei kuulu sun ympäriltäs. En nyt tarkota että kuulisin ääniä vaan...tai no ehkä tavallaan. Se ei kuitenkaan oo aina huono juttu.
Mä päätin, kuukausia sitten rakentaa ympärilleni paljon, paljon ääniä eli elämän. Tällä hetkellä ainoo elämä lähtee yläkerran naapureista.
Nytkin mä tiedän, että puolet kaupungista juhlii ja pitää hauskaa ja mä pohdin kotisohvalla drinkki kädessä -"tykkäiskö naapurit kuokkavieraista"
Loistava idea, vähän pakkelia ja vaatteiden vaihto...hmm, toivottavasti ei oo teinibileet, missä mun hiusharja on, onko sininen oikeesti, mun väri, noi kengät kyl hiers viimeks, avaimet oli missä....ou unohdin et mulla oli sipsejä. Ai leffa jatkuu.
...Meen heti, kun tää loppuu.
Huomenta! Olipa hyvä leffa.....
....mulla ei ole elämää.
*näihin lähes kaikki voi samaistua*
Elämää pienempi
Mimosa**
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229