Tarkoitukseni ei ole mitenkään provosoida viestilläni, vaan herättää keskustelua Jessen aatteellisesta suuntautumisesta. Olihan Jeesus oman aikansa anarkisti ja toisinajattelija - toisiseikka joka tuppaa kovin usein unohtumaan kristityiltä.
Tässä ajatuksia herättävä biisi ja tulkinta tämän "pitkätukka kommarin" arvomaailmasta.
Varoituksen sana - kappale sisältää materiaalia joka voi järkyttää herkimpiä patavanhoillisia tapakristittyjä!:)
http://www.youtube.com/watch?v=zNvskZ0UTRc
Jos et saanut sanoista selvää, niin tässä lyriikka:
Jesus was a communist
Jesus was a pacifist
Jesus was a communist
Jesus didn't like the rich
Jesus was a communist
Jesus was a pacifist
Jesus was a communist
Jesus was a communist
Jesus was a pacifist
Jesus was a communist
Jesus was a communist
Jesus was a pacifist
Jesus was a communist
Jesus saw through your head.
Jeesus oli kommunisti ja pasifisti!
6
367
Vastaukset
- kommunisti..
Jeesus opetti antamaan omistaan, kommunisti varastaa vierailta.
- Lev Trotskij
(vaikkapa Stalin) varasti rikkailta. Kapitalisti pistää muut tekemään töitä ja rakentamaan tuotetta, ottaa voitot itselleen ja siirtää sitten työpajan Intiaan.
- depu
Lev Trotskij kirjoitti:
(vaikkapa Stalin) varasti rikkailta. Kapitalisti pistää muut tekemään töitä ja rakentamaan tuotetta, ottaa voitot itselleen ja siirtää sitten työpajan Intiaan.
...kommunismi syntyikään? Oliko tosiaan jo Herran aikoihin? Rohkenen epäillä.
- Jeesus -fani
Sanoisin, että Jeesus oli sosialisti, pasifisti, feministi ja ihmisoikeusaktivisti. Siksi olenkin Jeesusta aina fanittanut.
- Hippuli
Ainakaan Jeesus ei pakottanut uskomuksiaan toisille, tapattanut toisinuskovia tai kytännyt naapureitaan niin kuin kommarit.Eli ei, en pidä Jeesusta kommarina. Pasifisti kylläkin oli.
- Rastapopoulos
Jeesus tuli kääntämään veljen veljeä ja pojan isää vastaan. "Älkää luulko, että olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle" virkkoi Jeesus.
Jeesus valmisteli aseellista kapinaa, josta
syystä hänet tapettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174