Jos menee päiväksi Tukholmaan Viikkarilla, saako Turun lähtöselvityksestä maihinnousukortin myös paluumatkalle? Vai tarvitseeko Tukholmassa mennä vielä lähtöselvitykseen vai voiko kävellä suoraan laivaan?
Oletteko kävelleet Tukholman keskustaan vai menneet metrolla tai bussilla?
Päivä Tukholmassa-risteily Turusta
8
1233
Vastaukset
- Henttu
En ole koskaan mennyt Turun kautta Tukholmaan aina olen mennyt Helsingistä joten en osaa sanoa tosta lippu asiasta mutta olen kävellyt Tukholmassa Satamasta keskustaan
- joka on
samalla hyttikortti, siihen on merkitty molemmat laivamatkat tku-sto-tku, ja Tukholmasta palatessasi voi kävellä suoraan laivaan, ja hyvällä kelillä on muuten mukava kävellä sinne keskustaan.
- Mari-1975
Kyllä mä olen aina joutunut uusiksi lähtöselvitykseen ja näin on käynyt useasti. En ole ikinä kuullutkaan, että voisi suoraan vaan mennä laivaan. Tän hetken tilanteesta en tiedä. Kannattaa kävellä keskustaan satamasta.
- Mä vaa
Siis tietääkseni jos Turusta menee Tukholmaan on paluu eri laivalla joten uusiksi vaan lippuluukulle. Hesan matkat on juttu erikseen koska laiva on satamassa päivän
- Siellä-seisoo
Lue tuo varauksestasi.
- Anonyymi
Sama kortti, sama hytti. Suoraan laivaan - sitten kun se tulee ja portti avataan.
Kävellen. Sopivan pituinen matka. - Anonyymi
Siellä on varausvahvistuksessa. Pitää osata lukea
- Anonyymi
Ootko puhevammainen?
Jos et, kysy lähtöselvityksestä!
Ihan kaikkiko teille uusavuttomille täytyy neuvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076