vanha, käytössä ollut akvaario ja hiekka käsitellä ennen käyttöön ottoa jotenkin eritavalla? Kuin pesemällä hiekka (huljuttamalla vedessä) ja pyyhkimällä akva.
pakko kysyy
5
592
Vastaukset
- RRR
Eli koska on otettu pois käytöstä???
Jos on ollut jo pidemmän aikaa pois käytöstä?? Niin silloin hiekan pesu ja akvan putsaus ihan riittänee alkutoimiksi.
MUTTA SEN JÄLKEEN ALLAS ON KYPSYTETTÄVÄ ennen kuin hankit kaloja tai kasveja!!! - fish KING
Onhan se hyvä edes huuhdella kunnolla, tunti yhtä kymmentä kiloa kohti työtä on hyvä urakka...
Akvan voi peseskellä laimealla fairylla ja sen jälkeen laimealla etikalla kalkkiraidat pois.- avusta
Kiitos suuresti näistä akvaarion pesu ohjeista!
Tuosta kypsyttämisestä meinasin vielä kysyä, kun olen ostanut akvaarioliikkeestä tähän akvaarion veden kypsyttämiseen tarkoitettua ainetta nimeltä Aqua Life (Naturling biologisk vardrensning). Pitääkö paikkansa, että sitä laitetaan vain kerran, jonka jälkeen saisi lisätä kalat akvaarioon? ja ylläpideen laittamalla ks ainetta kerran viikossa? - RRR
avusta kirjoitti:
Tuosta kypsyttämisestä meinasin vielä kysyä, kun olen ostanut akvaarioliikkeestä tähän akvaarion veden kypsyttämiseen tarkoitettua ainetta nimeltä Aqua Life (Naturling biologisk vardrensning). Pitääkö paikkansa, että sitä laitetaan vain kerran, jonka jälkeen saisi lisätä kalat akvaarioon? ja ylläpideen laittamalla ks ainetta kerran viikossa?KYPSYTYS OHJEET OVAT TUOLLA LINKISSÄ
->http://www.aquahoito.info/suomi/kypsytys/index.php
Tuskinpa nuo "litkut" oikeasti akvaa kypsyttelee
Ns OIKEA kypsytys vie sellaiset 4-5 viikkoo ja näin ollet säästyt "ihmeellisiltä kalakuolemilta jne" kun olet kunnolla akvasi kypsyttänyt.
Eli ei kaloja eikä kasveja akvaan ennen kuin on kypsä...4-5 vko päästä vasta - fish KING
avusta kirjoitti:
Tuosta kypsyttämisestä meinasin vielä kysyä, kun olen ostanut akvaarioliikkeestä tähän akvaarion veden kypsyttämiseen tarkoitettua ainetta nimeltä Aqua Life (Naturling biologisk vardrensning). Pitääkö paikkansa, että sitä laitetaan vain kerran, jonka jälkeen saisi lisätä kalat akvaarioon? ja ylläpideen laittamalla ks ainetta kerran viikossa?Muutama kypstys ohje lisää... ite kauppaan myös tuota RRRn antamaa linkkiä mutta tässä muutama toimiva lisää .. http://aquahoito.info/suomi/kypsytys/kalaton.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096