Hei! Tietääkö kukaan mitään baaria tai suomalaisbileitä, jossa näkyisi Suomen Ylen euroviisufinaali lauantaina.
Varasin matkan viikonlopuksi jo aikaa sitten enkä muistanut ollenkaan Euroviisujen olevan samana viikonloppuna. Onnistun jotenkin joka vuosi matkustamaan maasta euroviisujen aikaan, vaikka ei ole tarkoitus... ja taas tein sen.
Kyllä varmaan löytyy musabaareja, josta voi katsoa venäjänkielistä esitystä, mutta olisi ollut kiva kuulla Paasosen kommentitkin.
Euroviisuja
4
561
Vastaukset
- Tellustelija
...äänestää Hannaa kun olet paikalla!
En kyllä tiedä missä näytetään, mutta eiköhän semmonenkin paikka löydy.
T:Tellustelija- Hannausta
Musta tuntuu, että suomalaisella kännyllä ei voi äänestää Hannaa vaikka kuinka haluaisi. Pitäis kaiketi ostaa venäläisen operaattorin sim-kortti, Saunalahden kortti kun diskataan suomalaisen äänestyksessä ihan varmaan. Olen Hnnan puolella tietysti. Hyvä biisi ja ihana laulaja. Venäläistä en äänestä. Mulle riittää niiden pikkupimuformaatit. Ihan yleensäkin.
Pietari ja Venäjä ovaat muuten pus. - Idänsusi
Hannausta kirjoitti:
Musta tuntuu, että suomalaisella kännyllä ei voi äänestää Hannaa vaikka kuinka haluaisi. Pitäis kaiketi ostaa venäläisen operaattorin sim-kortti, Saunalahden kortti kun diskataan suomalaisen äänestyksessä ihan varmaan. Olen Hnnan puolella tietysti. Hyvä biisi ja ihana laulaja. Venäläistä en äänestä. Mulle riittää niiden pikkupimuformaatit. Ihan yleensäkin.
Pietari ja Venäjä ovaat muuten pus.Hahaa, meitähän on täällä kokonainen lauma ja kaikilla Beelinen liittymät. Suomi voittoon. =D
- sinun kansasi
Hannausta kirjoitti:
Pietari ja Venäjä ovaat muuten pus.kyllä sillä voi äänestä Hannaan! Mun kaveri on käynyt siellä ja seurasi euroviisuja! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289