Eli tietääkös kukaan toimiiko Visa Electron ihan yleisesti Kanadassa ? Ootteko yleensä maksanu kortilla vai käteisellä ?
Luottokortit ??
7
904
Vastaukset
- pikkuisen asian
vieresta. Ainakin tavallinen Visa kay seka Master Card. Itse makselen kateisella syysta etta asun ja olen taalla.
- matk.
käy ainakin pankkiautomaatilla kokemustaon.
- ........
matk. kirjoitti:
käy ainakin pankkiautomaatilla kokemustaon.
Toimiiko kaupoissa ?
- näin on
että Visa Elektron ei ole luottokortti. Visa on mutta tuo ei ole.
- varasuunnitelma oltava
Toimii PERAATTEESSA, mutta ei valitettavasti aina käytännössä. Eli älä jätä matkakassaasi vain yhden kortin varaan. Kaikissa kaupoissa ei ole internet-yhteyttä tai pankkiin saada varmistusta. Joskus myös pankkiautomaatilla voi olla katkoksia.
Eli varaa mukaan myös selvää käteistä ja vaihda jo valmiiksi kotimaassa, saat näin ehkä jopa paremman kurssin.
Ja toisaan, luottokortti on ihan erikseen, jos olet työssä, hanki ennen matkaa vielä master card tai visa, niin varmistat ettei matka mene pilalle visa electronin toimimattomuuden takia. - vaihtari
Tuleekohan liian myöhään...
Itellä vaihtarina vuoden aikana kertaakaa ei ollut tilannetta, jossa visa electron ei toiminut kaupassa! Eli paremmin toimi kuin Suomessa. Kaikista automaateista sillä ei saa välttämättä nostettua rahaa, mutta yleensä helppo löytää toisen pankin automaatti. - Viiuli
Toimii se ainakin silloin, kun itse oli siellä (talvi 2002-2003). Jostain automaateista sillä ei saanut nostettua, mutta yleensä ottaen toimi hyvin. Vähän liiankin hyvin, kun shoppailu välillä repesi käsistä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758