Voiko noi nauhojen päät viilata itse ja jos voi niin olisiko vinkkejä miten tehdä se siististi ? Toinen kysymys: Millä nauhat kiilotetaan ?
nauhojen hionta ?
15
3459
Vastaukset
- voi.....
viilata. Mulla on sellanen kahvaton viila juuri tohon tarkoitukseen hommattu. Sitä viilaa liikutellaan kaulan pituutta pitkin reunaa vasten.
- tietämätönkö
Joo kiitti vaan vastauksesta. Ostin sellaisen kahvattoman viilan ja sillä homma kävi oikein hyvin, tosin aika varovasti aloitin joten muutama tovi siinä vierähti mutta lopputulos on erittäin onnistunut. :)
- Mistäs löysit
tietämätönkö kirjoitti:
Joo kiitti vaan vastauksesta. Ostin sellaisen kahvattoman viilan ja sillä homma kävi oikein hyvin, tosin aika varovasti aloitin joten muutama tovi siinä vierähti mutta lopputulos on erittäin onnistunut. :)
sopivan viilan?
- tietämätönkö
Mistäs löysit kirjoitti:
sopivan viilan?
Kaupasta.. siis halpahallista, maksoi kokonaiset 2,5 €.
- hiomakivellä
tietämätönkö kirjoitti:
Kaupasta.. siis halpahallista, maksoi kokonaiset 2,5 €.
mä oon saanut hyvän tuloksen hiomakivellä(2-karkeutta)
- Eikös...
hiomakivellä kirjoitti:
mä oon saanut hyvän tuloksen hiomakivellä(2-karkeutta)
Eiks hiomakivi ole nauhojen päiden hiontaan vähän kömpelö?
Nauhojen pinnan tasaamiseen hiomakivi varmaan onkin viilaa hellävaraisempi.
- Anonyymi
Jättäkää ne hiomakivet eräpuukon terotukseen. viila ja PITKÄ silitysviila ilman kahvaa..
- Anonyymi
Google >> kitara nauhojen hionta
Google >> kitara nauhojen kiillotus - Anonyymi
No ei niitä kantsii viilata, vaan liotat ja sit appelsiinipuutikul kevyesti työntää taaksepäin Ja höpsö ei tarvii kiilottaa mut rasvaa ainaski joka päivä...ai sori eix tää ollu kynsinauha..
- Anonyymi
Pahoittelen edellistä viestiä, en voinut vastustaa kiusausta. Ei varmaan mennyt kenellekään läpi tämä bimboilu.
- Anonyymi
Nauhojen päiden pyörisrämiseen tarvitaan pieni viila, jossa toinen kapea pääty on tasainen, ettei rispaa otelaudan puuta. Löytyykö sellaista mistä?
- Anonyymi
Ainakin ulkomailta pystyy tilaamaan. Hae nimellä "Fret End File" tai "Fret End Dressing File".
- Anonyymi
Tässä asennetaan lasinauhat:
https://youtube.com/shorts/lmagxIZVao0?si=AHqdgjs9MjyO_PE8 - Anonyymi
Fret Leveling Special | Guitar Tech Tips | Ep. 50 | Thomann
https://youtu.be/BxuHZwoZ6S8 - Anonyymi
Asennetaan luunauhat kitaraan
https://youtube.com/shorts/mSs2lk40Vr0?si=9mg4PGGmunppAqTh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005