uuteen pressiin, hyvä Yle!
Oikea päätös oli!
HANNALLE TULKKI
3
689
Vastaukset
- jaa
olen samaa mieltä, eihän se mikään häpeä ole jos enkuntaito on heikko.
- ..........
Ei todellakaan ole häpeä, siinä olet aivan oikeassa. Ainakin Hanna saa nyt ilmaista itseään paremmin kun voi puhua äidinkieltään, eikä kielimuurit ole esteenä.
Myöskään ei tule ikäviä väärinkäsityksiä ja ulkomaalainenkin media saa Hannasta positiivisen kuvan miellyttävänä persoonana jollainen hän on. Ei kikattelevana ja punastelevana "teinityttönä". :D - Parempi kuin Hanna
.......... kirjoitti:
Ei todellakaan ole häpeä, siinä olet aivan oikeassa. Ainakin Hanna saa nyt ilmaista itseään paremmin kun voi puhua äidinkieltään, eikä kielimuurit ole esteenä.
Myöskään ei tule ikäviä väärinkäsityksiä ja ulkomaalainenkin media saa Hannasta positiivisen kuvan miellyttävänä persoonana jollainen hän on. Ei kikattelevana ja punastelevana "teinityttönä". :DToivon että munaisi sitten viisupäivänä lavallakin tuon englanninkielen kanssa. Saisi taas nauraa mielettömän tyhmälle ihmiselle.
Hanna menee kiltisti sen kuorma-auton ratin taakse ja pitää törkyturpansa kiinni.
Ps. Rakastan internettiä, sen mahdollisuutta pysyä anonyyminä ja haukkua teidän nevujen idoleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244