Paljonko leopardigekko maksaa suunnilleen tavaroineen?Jos laittaisitte jotain hintalistaa niin se olis kiva..:D
Hinta?
6
735
Vastaukset
- -----
Hinnat vaihtelee hyvin paljon paikkakunnittain.
Meilläpäin lisko maksaa sen satasen.
Täällä ei kyllä ole kovinkaan runsas terraariovalikoima...
Netistä saattaa hyvinkin löytyä liskoistaan luopuvilta 100-200 € liskot terroineen ja tarvikkeineen eli huomattavasti halvemmalla kuin kaupasta. Vanhoista akvaarioista saa myös hyviä terroja :) - leeko_
Esim. minulta erikoisemmat värimuodot (albiinot, tangerine hypot jne. jne) vaihtavat omistajaa n. 100 eurolla. Joskus löytyy myös terroja tavaroineen, jolloin hinta on siinä 200e, liskon kanssa.
- Henna lol Henna
Onko mielestänne kallis jos liskon ja terran saa 150?
- Hippana
Jos siis terraarion saa samaan hintaan ni ei ole kallis. Usein eplkkä terraario saattaa mksaa 200 euroa uutena.
Täälläpäin (lappi) leogekko makoi 65 euroa. Vanhasta akvaariosta saatiin sille koti.
- normaalivärisen
saa eläinkaupasta 65 eurolla. Itse myyn normaalivärisiä 50 eurolla. Erikoisemmat värimuodot maksavat el.kaupassa 80-100 euroa, itse olen pitänyt hintana 60-90 euroa riippuen värimuodosta.
Paljon näkyy olevan leoja myynissä terraarioineenkin halvimmillaan olen nähnyt 50e, joka sisältää liskon ja tavarat. itse ostin joukkomme jatkoksi juuri kolme leogekkoa terroineen 130 eurolla.:)- Sutiainen
Hei,Olisiko sinulla nyt myynnissä tuollaista Leopardigekkoa?Olen etsinyt sellaista.Miten toimitus?Asun itse Imatralla.
Terveisin:
Suvi Ovaskainen
suvi-ovaskainen@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066