Paljonko kannattaa varata rahaa viiden päivän Unkarin reissulle. Tarkoituksena ei ole hirveästi shoppailla, vaan kierrellä nähtävyyksiä ja syödä hyvin. Pärjääkö n. 50e:lla/hlö/vrk?
Matkabudjetti
4
1622
Vastaukset
- njon
noo, kyllähän sitä pärjää vaikka eurolla per kärsä jos päättää syödä matoja läheisestä lätäköstä. :)
kulutus on aivan yksilöllistä, turha siis kysellä paljo juuri sinä tarttet.
sen verran voin sanoa että unkarin hintataso vastaa aikalailla suomea.
lykkyä vaan sulle hungary. -_-- laatua kuitenkin
Kahvit leivos, jäätelö kahvi, illallinen jälkiruokineen, museon sissänpääsymaksu. Näihin meidän rahat pääsääntöisesti menee per pv per hlö. Ja 100 euroa riittää viikoksi,aamiainen sen verran monipuolinen, että lounas jäi lähes aina väliin. Ei alkoholia, eikä ostoksia tuossa summassa tietenkään ole. Eikä ole tiukkaa tehnyt koskaan (5 reissua takana).
- Mutuilijat
Unkarin hintataso ei todellakaan ole lähelläkään Suomen, vaan esimerkiksi ruokakaupoissa hinnat ovat kolmanneksen siitä mitä Suomessa. Budapestin kalleimmilla alueilla voi joutua pulittamaan samoja hintoja, mutta silti monet tuotteet ja palvelut ovat näilläkin alueilla paljon halvempia kuin Suomessa.
- Unkari
Mutuilijat kirjoitti:
Unkarin hintataso ei todellakaan ole lähelläkään Suomen, vaan esimerkiksi ruokakaupoissa hinnat ovat kolmanneksen siitä mitä Suomessa. Budapestin kalleimmilla alueilla voi joutua pulittamaan samoja hintoja, mutta silti monet tuotteet ja palvelut ovat näilläkin alueilla paljon halvempia kuin Suomessa.
Budapestissä hintataso voi olla kuin Suomessa, mutta pääkaupungin ulkopuolella huomattavasti halvempaa. Itse olin pari viikkoa reissussa keväällä ja voin sanoa, että kyllä 50 € / hlö / vrk riittää mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096