The Arkin sanoituksista! ja muutakin

tyttönen-89

Haluaisin itse asiassa kysellä ensinnäkin että mitä tarkoittaa Decorum? sehän on siin yhden The Arkin biisissä, ja vaivaa ku en oo mistään löytänyt sille käännöstä!

Entä mitä pidätte The Arkin sanoituksista?
Ainakin It takes fool to remain sane ja The most radical thing to do on todella hyviä sanoituksen puolesta ainakin!

Ja kuka on käynyt poikien keikalla? Mitä piditte, itse en ole käynyt. Ajattelin että olisin lähtenyt Ruisrockiin, mutta olisi tainnut tulla liian kalliiksi ku liput 90e ja opiskelija budjetti ei sinne asti ylety!

7

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tyttönen-89

Kyllä koitin löytää jonkinlaisen suomennoksen, mutta ei tuottanut tulosta. huonon englannin kielen takia, en mä tuosta sun linkistä ymmärtänyt mitä se on suomeksi!

• nelvi
        tyttönen-89 kirjoitti:

Kyllä koitin löytää jonkinlaisen suomennoksen, mutta ei tuottanut tulosta. huonon englannin kielen takia, en mä tuosta sun linkistä ymmärtänyt mitä se on suomeksi!

Decorum on vanhahtava sana ja tarkoittaa kutakuinkin sopivaa käytöstä tai tapoja tai jonkun henkilön yhteiskunta asteelle sopivaa toimintaa.

• uupeeta

Oon ollu kahdella keikalla ja voin vain todeta, että ne ovat olleet järisyttävän hyviä keikkoja. Jengi hullaantui heti kun lavalle astuivat. Suosittelen lämpimästi!!!!

• ggg

en aivan ole hahmottanut tuota kappaleen nimeä,mitä se tarkoittaa?

• ola<33

no, it takes a fool to remain sane tarkoittaa suunnilleen jotain tälläista: pitää huijata pysyäkseen tervejärkisenä...tuota ei pysty oikein sanasta sanaan suomentaa...

• sapsu85
        ola<33 kirjoitti:

no, it takes a fool to remain sane tarkoittaa suunnilleen jotain tälläista: pitää huijata pysyäkseen tervejärkisenä...tuota ei pysty oikein sanasta sanaan suomentaa...

se kyllä ennemminkin tarkoittaa, että on oltava hölmö pysyäkseen tervejärkisenä, siis ettei liikaa turhista murehdi ja niin pois päin... Koko biisin ideahan on se, ettei pidä liikaa välittää siitä mitä muut ajattelee vaan tehdä mitä haluaa ja elää täysillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe