TSAU IHANAT SUOMALAISET!!! OLKAAMME YLPEITÄ, KUN MEILLÄ ON NIIN MAHTAVA MAAGINEN ESIINTYJÄ KUIN HANNA PAKARINEN! LÄHETETÄÄN KAIKKI HANNALLE ILOISTA POSITIIVISTA UNIVERSAALISTA SYKETTÄ JA VOITTO KOTIIN JA VIISUILLAAN TAAS ENS VUONNA!!! OLKAAMME YLPEITÄ, KUN OLEMME SUOMALAISIA MAHTAVIA IHMISIÄ, JOISTA TYKÄTÄÄN MAAILMALLA! POSITIIVISTÄ SYKETTÄ IHMISET JA ENERGIAA SIELUUNNE :) ROCK-MAMA :)
HANNA TIETYSTI VOITTAA !!!!!
ROCK-MAMA :)
4
424
Vastaukset
Onnea viisutielle vaan minunkin puolestani! Itse pidän tuon kappaleen hevikitaroista, tosin sanoitus ehkä hieman liian synkkä, verottaa pisteitä...
Mutta kokonaisuus on tärkein, myös se miltä näyttää.Ja Hanna Pakarinen näyttää ja kuulostaa hyvältä! :)- sUKKAKKAKA
HANNA PAKARINEN ON PERSEESTÄ SILLÄ ON NIIN VITUN HUONO LAULUÄÄNI JA SE LIVE ME ALONE ON KANS Hanusrista!!!!!!!!!!!!!Se JOKA TYKKÄÄÄ HANNA PASKASTA ON SAIRAAN VAMMANEN!!
- hauku mua!
Äläkä muitakaan vammaisia... MITEN TÄÄLLÄ VOI OLLA NÄIN NEGATIIVISTA PORUKKAA.
- Kökköpää
Ei voita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358