Onko Pariisissa mitän nähtävyyksiä?
Hyviä nähtävyyksiä?
2
413
Vastaukset
- siellä
...se kalteva torni ja vapaudenpatsas. Mutta kuka sinne nähtävyyksien takia menisi. Sieltä saa halpaa viinaa ja voita.
- pariisissa käynyt
Pariisissa on paljon hyviä nähtävyyksiä.Kuten eiffel torni, jos ei pelkää korkeita paikkoja; sacre coeurin kirkko josta on upeat näkymät; Notre damen kirkko joka sijaitsee il de la citen saarella on todella mahtava ja jos tykkää niin voi kiivetä myös kellotorniin; Louvren taidemuseo; disney land on myös kivapaikka mutta se sijaitsee kylläkin pariisin keskustan ulkopuolella ja versace myös upea paikka missä kannattaa käydä. Pariisissa on niin paljon nähtävää ja tekemistä ettei edes yksi viikko riitä. Itse olen käynyt pariisissa myös. Tässä ei ollut edes puoliakaan pariisin nähtävyyksistä
lueteltuna vaan tässä oli osa kuuluisimmista paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005