olen 18v asti ihaillut esko rahkosta,
otan syvästi osaa eskon avopuolisolle
suuressa surussa.esko rahkonen oli hyvä laulaja
ja ihana ääni ja lauloi hyvin .
ei voi kun ajatella että kuka nyt mulle laulaa
kun eskokin lähti.ikävä ja suru ei lakkaa
kiitos esko lauluistasi
lepää rauhassa.
eskon muistolle
6
5370
Vastaukset
- AAVISTI......
KUOLEMANSA..OLI LAATINUT TESTAMENTIN KUULEMMA 2 PV ennen kuolemaansa sairaalassa..ei ollut rakkaansa kans naimisissa ja testamenttasi talon ja mökin rakkaalleen..olihan ollut toistakymmentä vuotta porukassa nuoremman rakkaansa kans..esko haudataan TORNIOON
- testamentin
kun mieheltä kerran jäi poika perheineen,ohittaa lakiosuus kaikki testamentit.tämähän on vero kysymys.sairaus-vuoteella annettuna ,varsinkin noinkin kriittisessä tilanteessa,en pitäisi testamenttia edes pätevänä.ohitusleikkauksessa käytetään morfiinia,joka saattaa sumentaa tietoisuutta.puhun kokemuksesta.
- Anonyymi
Sä oot mäntti
- Anonyymi
testamentin kirjoitti:
kun mieheltä kerran jäi poika perheineen,ohittaa lakiosuus kaikki testamentit.tämähän on vero kysymys.sairaus-vuoteella annettuna ,varsinkin noinkin kriittisessä tilanteessa,en pitäisi testamenttia edes pätevänä.ohitusleikkauksessa käytetään morfiinia,joka saattaa sumentaa tietoisuutta.puhun kokemuksesta.
Mitä se sulle kuuluu ole hiljaa tuki turpas
- Anonyymi
Olihan niitä rakastajattariakin. Mites ne asiat hoidettiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot mäntti
Olen realisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197