konkurssi tulee

alli tehtaalla

Litetäänkö velkainen Kaustinen ,Veteliin??Ja molemmat suur Kokkolaan.Vai meneekö velkainen Kaustinen Ullavan kanssa konkurssiin?

4

1313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan vain

veteli häviäis maailmankartalta.

• TakinKääntäjä

Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?

Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.

Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.

Hyvää kesänjatkoa Kaustisen lullinkutkuttajat.

• Veteli viskeli nakkeli
        TakinKääntäjä kirjoitti:

Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?

Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.

Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.

Ei vetelikään mikään supercity ole, ja kun rupesit tota Kaustisen keskustaa mollaamaan niin enpä väittäis vetelin keskustaa mitenkään suureks. Eihän vetelillä oo keskustaa on vain sattunu kaks kaatopaikkakauppaa vierekkäin. Kaustinen maksoi puolet vetelin urheilukentästä, että kumpi on köyhä? Veteli sössi ite aisansa aikanan ja menetti esim. nimismiehen/poliisilaitoksen. Sitten Kaustinen otti ne ja pisti asiat järjestykseen. Minun mielestä vetelin ympärile sais rakentaa aidan niin ois Kaustisellakin oma Korkeasaari.

• matkamies
        TakinKääntäjä kirjoitti:

minä ajan kaustisen ohi tummat lasit päässä ettei tarvi mähdä sitä kurjuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe