Litetäänkö velkainen Kaustinen ,Veteliin??Ja molemmat suur Kokkolaan.Vai meneekö velkainen Kaustinen Ullavan kanssa konkurssiin?
konkurssi tulee
4
1313
Vastaukset
- kunhan vain
veteli häviäis maailmankartalta.
- TakinKääntäjä
Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?
Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.
Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.
Hyvää kesänjatkoa Kaustisen lullinkutkuttajat. - Veteli viskeli nakkeli
TakinKääntäjä kirjoitti:
Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?
Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.
Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.
Hyvää kesänjatkoa Kaustisen lullinkutkuttajat.Ei vetelikään mikään supercity ole, ja kun rupesit tota Kaustisen keskustaa mollaamaan niin enpä väittäis vetelin keskustaa mitenkään suureks. Eihän vetelillä oo keskustaa on vain sattunu kaks kaatopaikkakauppaa vierekkäin. Kaustinen maksoi puolet vetelin urheilukentästä, että kumpi on köyhä? Veteli sössi ite aisansa aikanan ja menetti esim. nimismiehen/poliisilaitoksen. Sitten Kaustinen otti ne ja pisti asiat järjestykseen. Minun mielestä vetelin ympärile sais rakentaa aidan niin ois Kaustisellakin oma Korkeasaari.
- matkamies
TakinKääntäjä kirjoitti:
Hyvää kesänjatkoa Kaustisen lullinkutkuttajat.minä ajan kaustisen ohi tummat lasit päässä ettei tarvi mähdä sitä kurjuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897