Olenko ainoa, jonka mielestä Toni Wirtanen kuulostaa Apulannan biisillä Viisaus ei asu meissä välillä ihan Tommi Läntiseltä???
T.Wirtanen vai T.Läntinen
6
761
Vastaukset
- okia
no oot. lol
- ?????????
Onko hän siitä laulukuoro huutajista joku?
- TTTTTTTTT
T Wirtanen? Onko sukua Vähä Virtaselle.
- Nimetön
TTTTTTTTT kirjoitti:
T Wirtanen? Onko sukua Vähä Virtaselle.
vähä virtasesta en tiä, mutta etkö tosissas ketä Toni Wirtanen on?!? Aika noloo, mutta eipä oo mun häpeä :/
Eli Tondehan on tuon ah-niin-ihanan Apulanta orkesterin laulaja/lauluntekijä/kitaristi. Eli se kaljupää ;D
Mahdatko tietää edes Apulantaa :?
- Nimetön
joo, oot ainut!!! en ees tiä kuka v*ttu joku tomppa läntsä on mutta Toni Wirtanen kuulostaa ihan tasan vaan Toni Wirtaselta KoKassa ja nii myös muissa piisissä!!!! juokse piiloon!!!
*oho! tulipas agressiivista tekstiä. ei ollu tarkotus. ihmetytti vaan aivan pjäskeleesti :P*- Dilduska
Tommi Läntinen on ihan syvältä! Mun mielestä Wirtasella ja Läntissellä ei ole yhtään samanlaiset äänet... Ja Wirtanen sitäpaitsi tekee miljoona kertaa parempaa musaakin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249