kuukausi yksin

minni_23x

Poikaystäväni lähti kuukaudeksi kaverinsa kanssa toiselle puolelle maapalloa. Ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta ja just ennen lähtöä hommattiin yhteinen asunto.

Onko kuukausi liian pitkä aika odotella hänen takaisin paluuta? Tai voiko hänen lähdöstä päätellä jotain?

Kestääkö liitto kuukauden erossa olon? Kokemuksia?

9

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SulanSinuun

Kuukausi ei ole aika eikä mikään. En usko että sinulla on poikaystäväsi suhteen mitään syytä huoleen, eiköhän hän ole tosissaan sinun kanssasi -onhan teillä jo yhteinen kotikin. Kysymys lieneekin sinun asennoitumisestasi ja jaksamisestasi?

Lähde ihmeessä sinäkin reissuun yksin, kaverin kanssa tai isommalla porukalla? Ellei ulkomaille lähtö kiinnosta tai ole jostain muusta syystä mahdollinen, viettäkää rentouttava viikonloppuloma kylpylässä tai vuokratkaa huoneisto vieraasta kaupungista esim. viikoksi (kesällä opiskelijat vuokraavat asuntoaan mielellään ollessaan itse kotipaikkakunnillaan). Nauti siitä ajasta jonka saat itsellesi!

Pieni välimatka ja erillään olo ovat parisuhteelle välillä vain hyvästä. Kavereita ja itseään ei saa unohtaa!

• Kyllä 23-vuotiaan tarvitsee itse tietää mitä tekee, tai ei tee. Vai oletko niin läheisyydenkaipuinen ettet jaksa odottaa 30-päivää? ;)

"Tyhmä kysyy, viisas tietää"

MarttyyriMallari-TTt

• se riippuu !  

Kun olette ostaneet jo yhteisen asunnon, mies on aika lujasti kiinni. Vähän erikoiselta tuntuu, että lähtee kaverinsa kanssa kuin ei sinua olisi, mutta kuukauden aika täytyy kestää eroa.

Ei silti, olen itse jäänyt yksin siksi, ettei naisystävä, kihlattuni, kestänyt sitä, että minun oli työni takia matkustettava "liian usein" eli oltava matkoilla noin 3 kuukautta vuodessa, viikon-kahden jaksoissa. Hyvä suhde lopahti, ja olin tulla hulluksi surusta.

• kuka niin sanoi

huoh, ei kaikki osta asuntoa.

• tiiamaria^^

ja voi jopa parantaa suhdettanne!
      kuukausi on pieni aika, jos olet oikeasti häneen rakastunut.
      Teillähän on vielä aikaa olla yhdessä koko elämä:)

• volmartsss

että jossain päin Australiaa vedetään housuja kinttuun samaan aikaan ku sinä mietit miten suhteenne pärjää

• pitää kysyä

Jos tuollaista pitää kysyä, se on melkoisen huolestuttavaa. Itse olen ollut viiden viikon ja jopa kolmen kuukauden reissulla yhdessäolomme aikana, ja "kaiken se kestää", jos on kestääkseen. Sinun asenne ei kuulosta kovin hyvältä.

• pane kestämään

Rakkauden pitäis olla pitkämielinen ja kestää ne vastamäetkin.
      No tämä on nyt sitä vastamäkeä, kun teitä testaillaan monellakin tavalla.
      Yrittäkää nyt tsempata ja sietää tämäkin vaihe, kuukausi on sentään aika lyhyt aika ihmiselämässä.
      Pois silmistä - pois mielestä- ajatus ei toteudu käytännössä jos ette itse sitä toteuta.

• "Onko kuukausi liian pitkä aika odotella hänen takaisin paluuta? Tai voiko hänen lähdöstä päätellä jotain?"

Kuukausi on minimaalisen lyhyt aika odotella, jos on oikeasti sitoutunut toiseen. Lähdöstä voi päätellä varmaankin sen verran, että poikaystäväsi sai tilaisuuden nähdä maailmaa, eikä sellaista kannata jättää käyttämättä.

Parisuhde kestää vaikka useammankin kuukauden erossa olon, jos on tahtoa saada se kestämään. Erilläänolo saattaa jopa parantaa suhdetta, jos sen osaa hyödyntää oikein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe