Äidit olkaa selvin päin
alkoholistin tytär
1
843
Vastaukset
- Mari-ta
Alkoholistin tyttäreltä paikallaan oleva toive. Varsinkin nuoremmille on vaikeasti käsiteltävä asia, kun joka puolella suitsutetaan vaaleanpunaisia tunteita tulevaa päivää kohtaan, eikä itse oikein tiedä miten suhtautua.
Itselläni ja sisaruksillani on sellainen ongelma vielä tuon lisänä, että isäni väkivalta kohdistuu äitiin jos muistamme äitienpäivänä(-kin/-kään)... Ja jos emme muista, olemme halveksittavia, itsekkäitä, pahoja jokainen. Päivää on vaikea huomioida kovin salaakaan, emmekä toisaalta usko äidin ymmärtävän, miksi emme tarjoa kunnon juhlapäivää...
Olen alkanut kasvettuani kavahtamaan näitä päiviä jotka oletetaan vietettävän lapsuuden perheen kanssa. Toisinaan vietämme nämä päivät yhdessä veljeni kanssa leffoja katsellen jne, puhelu äidille on soitettu joskus aiemmin viikolla. En varmaan koskaan opi "suorittamaan kunnolla" näitä päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066