eli haluaisin tietää kuinka vanhaksi hiirenne ovat eläneet.onko hiiresi elänyt yli 2 vuotiaaksi? miten sait sen niin vanhaksi? mihin kuoli? olisi kiva tietää teidän hiiristänne! :) mulla on nyt 2 tyttöhiirtä, cinnamon tan ja chockolate
vanhin?
6
407
Vastaukset
- minä vain...
Minun hiireni eli n. 2 vuotiaaksi, se kuoli vanhuuteen noin viikon päästä siitä kun sillä oli kaksi vuotis syntymäpäivä :( Oli sillä kyllä myös 4 jtn. kasvainta ihossa, mutta ei se niihin kuollut :)
- AlbinoRaven
Minun vanhin kuollut hiireni on ollut 6kk, kuoli epilepsiaan. Elävistä vanhin on nyttemmin 7kk (synt. 2006 lokakuussa)
Vanhin hiiri josta olen kuullut, on kaverini yksinäinen tyttöhiiri joka eli 4-vuotiaaksi. Sitä ei voinut pitää laumassa kun se ei hyväksynyt muita seurakseen.- hiiriii^^
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
- elää aina
hiiriii^^ kirjoitti:
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
- hiiriii^^
elää aina kirjoitti:
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
nyt en kyllä ymmärrä tuota piika-juttua, mutta ei kaikkea tarvitsekkaan älytä..
- EmmYttt
Miten sain vanhaksi? Hoidin hyvin! :-) Hiiri eli onnellista ja terveellistä elämää. Kuoli kasvaimeen, vanhuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076