Hei!Kuka minut tältä palstalta muistaa;ilmoitan teille(ja haluan valaa uskoa!)me saimme toisen lahjamunasolulapsen viime viikolla.Nimimerkkini takaa löydätte hoitohistoriaamme!Voimia voimia voimia hoitoihinne ja plussatuulia!!!!Lämpimin halein mä!:)
Tervehdys!
2
470
Vastaukset
- elmeri77
teille oikein paljon, mutta en minä löytänyt mitään tekstiä kun klikkasin nimimerkkiä..
Kiitos kiitos!Kas kuinka aiemmin kirjoittamiani viestejä ei löytynyt....!Siis;3 ivf/Icsi mun munasoluilla.Ensimmäisestä lahjamunasolu/Icsi-hoidosta raskaus.Pakkaseen ei saatu mitään ja siksi uusi jonotus lahjamunasoluihin.1,5 vuotta jonotusta ja sitten sisarusyritys,mutta 2 siirrosta ei raskautta.Sitten uusi jonotus ja yritys;ja tuoresiirrosta sitten lähti alkuun tämä toinen rakas tyttömme!!!Minun munasoluista tulleet alkiot lääkärimme mukaan hitaasti jakautuvia.Voimia sinulle Elmeri ja kaikille muillekin.Hengessä olen kanssanne!!!!!!!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244