Hanna olisi voinut valita jonkun muun biisin. Jotenkin tuossa biisissä oli liian vähän lyriikkaa ja turhan monta kertaa sama kertosäe. Hänet tosiaan jätettiin rauhaan, kuten biisissä lauloi. Äänikin tuntui uppoavan joissakin vaiheissa musiikin pauhannan alle jostain syystä. Mites muut ajattelee nyt näin ihan todellisesti ilman mitään siniristilippusilmiä päällä?
Hanna tosiaan jätettiin rauhaan
jepjepjep
3
435
Vastaukset
- Joujoujou
Lordin jälkeen olisi ollut rock-balladin vuoro ja Hanna olisi ollut siihen sopiva. Nyt hänen vahva kaunis äänensä tosiaan jäi bändin jalkoihin.
Hannan esitys oli erinomainen, parasta A-luokkaa, muta se ei riittänyt tällä kertaa. Hävetä ei tarvitse :)- ei mun mielestä
Hannan ääni ei riittänyt edes tuon yksinkertaisen biisin esittämiseen, en pidä sitä yhtään kauniina.
- Britney ääntä mixattu oikei...
ei mun mielestä kirjoitti:
Hannan ääni ei riittänyt edes tuon yksinkertaisen biisin esittämiseen, en pidä sitä yhtään kauniina.
Ääni kuin Kimillä, mutta jostain ihmeen syystä ääni muuttuu aika paljonkin kun "laulaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214