Miten noi minidiscit toimii ja miten niihin laitetaan musaa, kun en ole ikinä käyttänyt minidisciä. vain mp3-soittimia, kannettavia cd-soittimia ja stereoita olen käyttänyt.
Esim. tämä: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53096310
Onko kannattava huutaa?
sonyn minidisc
4
897
Vastaukset
- juppeeeee
Onkos tuo nyt NetMD vai ei? NetMD tarkoittaa että sen voi liittää tietokoneeseen ja siirtää musiikkia levylle. Ehdottoman suositeltavaa ostaa jos tuossa on netmd. Itsellä on NH600 ja ihan hyvä laite on. Ensin täytyy asentaa siirto-ohjelma ja sitten vain usb-piuha kiinni. Käytössä tuo on samanlainen kuin cd-soitin. Ei siis ihan mp3-soittimien tasolla mutta minulle kelpaa hyvin.
Uudempiin malleihin on myös HIMD-levyjä joiden kapasiteetti on 1 gigatavu. Sinne mahtuu jo hyvin musiikkia, kun se automaattisesti pakataan atrac-muotoon joka on aika paljon parempi kuin mp3.
Jos laitteessa ei ole NetMD:tä, toimii se kuten kasettisoitin, eli johto kiinni radioon/vahvariin/johonkin ja rec päälle.- minä vaan
Mutta pistin just kysymyksen myyjällä.
Aikaisemmin kysyin tätä: Pystyykö tolla soittamaan hidastetusti?
pystyykö tolla minidisc soittimella nauhottamaan?
ja myyjän vastaus: Tämä on pelkkä soitin. Minulla on myös myynnissä decki, jolla voi nauhoittaa. Levyjä on ollut myynnissä ja niitä varmaan jostain saa vieläkin.
En usko, että voi soittaa hidastetusti.
- Juuli28
Äänität cd:ltä.Mulla on ollut Sonyn Minidisc 10-11 vuotta,parempi kuin nämä mp3,ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096