Muistaako kukaan, että minkä biisin lopussa oli aikoinaan tällainen huudahdus, kuin että: Keneen luotettiin! Muistan kuulleeni tämän biisin joskus 80 ja 90 lukujen taitteessa ja se oli jollakin c-kasetilla silloin. Ensimmäisenä minulla tulee mieleen, että se olisi ollut yön biisi niin paljon me teihin luotettiin, mutta nykyisin kun olen sen kuullut niin ei siinä mitään tuollaista huudahdusta ole perään tullut, niin ei se siitä päätellen voi se biisi olla. Se huudahdus tuli tosiaan heti perään laulun loputtua.
Minkä biisin lopussa se oli?
1
478
Vastaukset
- Oulunainen...
Jos oli niin veikkaisin Pelle Miljoonan Lanka palaa. Sitähän laulaa Tumppi Varonen ja monesti huuteli loppuun jotain ylimääräistäkin.
http://artists.letssingit.com/pelle-miljoona-lyrics-lanka-palaa-fkkkglw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902