Outoon valoon

merete

muistelen kuulleeni että biisi olis tehty Mikko Alatalon huumeistakärähtämisen vuoksi. Juice ja Mikko kun eivät ollet välillä mitään sydänystäviä, niin tuo olis vittuilubiisi Mikolle.

7

3646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirabilis_Jalapa

Kyllähän tuo biisi minunkin tietääkseni kyseiseen hamppukohuun liittyy.

Juicella ja Mikolla oli tuohon aikaan tapana tehdä enemmänkin toisilleen omistettuja lauluja. Myös Juicen biisi "Iaeae" on suunnattu Alatalolle. Alatalo oli erään keikkarupeaman jälkeisenä hotelliaamuna tokaissut Juicelle, että "Henkes haisee", mistä Juice oli herkkänä miehenä suivaantunut. Siihen viittaa biisissä Iaeae olevat säkeet: "Jos henki haisee niin vatsa se on, ei pää".

Myös Alatalo on tehnyt biisejä, jotka ovat Juicelle suunnattuja, mutta niitä en itse tunne.

Juice on myöhemmin kommentoinut välejään Alataloon siten, ettei heillä koskaan ole mitään suuren luokan välirikkoja ollut. Erimielisyyksiä ja pientä sanaharkkaa joskus, mikä nyt oli ymmärrettävää varsinkin keikkaillessa kun oltiin tiiviisti yhdessä ja väsyneitä.

• juuso

joo..tästähän oli joskus juttua. Kyllä mulla semmonen läsitys on kans että se tuohon huumekohuun liittyy "veivät miehen hamppuineen"...

• Veto-Uistelija

Yhdessä Alatalon biisissä(nimeä en muista) lauletaan: "minut lähtö kuoppiin haastoit, vaikka itse tuskin juosta jaksoit". Tuo on käsittääkseni Juicelle suunnattu.
        Juups, tuosta Mikon hamppukohusta "Outoon vaaloon" kertoo.

• Tauko II

muistaakseni sen ajan Hymyssä Mikko sanoi: "Luulin että piipussa oli pelkkää tupakkaa"

• G'Kar

En tiedä tuom biisin tarinaa, mutta jos se on vittuilubiisi Mikolle, se on osoitus mielestäni pikemminkin heidän välisestä ystävyydestä, kuin mistään välirikosta. Vittuiluhan kuuluu miesten väliseen ystävyyteen.

• laulaa

outoon valoon?

• Mirabilis_Jalapa
        laulaa kirjoitti:

outoon valoon?

Jari Yliaho, Juicen Slam-bändin (ja myöhemmin Grand Slamin) kitaristi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe