Mulla oi ainakin hemmetisti ongelmia netellerin kans vaikka kuinka pitkään. Meni hermot ja aikaa.
Vaihdoin Moneybookersiin ja on pikkaisen eri tason pulju kyseessä. Ei niin pienintäkään ongelmaa vielä kertaakaan ja rahaa on tullut viskeltyä pokerihuoneilta toiseen ties kuinka monesti.
Voin suositella jos rahaa pitää heivaa ympäri planeettaa ja pokerhuoneita. Hyvät yhteydet suomen pankkeihin, joten tilisiirrot onnistuu nopeasti ja ongelmitta
https://www.moneybookers.com/app/?rid=3541739
Toi on mun referral linkki jos tästä tiedosta oli hyötyä jollekin. Tutustukaa jos tarvetta on.
MONEYBOOKERS
Toimii kuin unelma
2
365
Vastaukset
- tyytyväinen käyttäjä
sama täällä... ei ole ainakaan vielä tullut mitään ongelmia MB:n kanssa...
- toimii kuin....
netellerin sekoilujen jälkeen tuntuu kuin ois taivaitten valtakunnan avaimet lyöty käteen.
Pokerinpeluukin maistuu taas ihan eri tavalla ku tietää ettei tartte säätää pankkiasioitten kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274