christina ja Jorge

ero?

minkä takia Christina ja Jorge Santos, se tanssija siis, erosivat? Pettikö Jorge Christinaa vai mitä tapahtui?

5

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jajaajaj

Kaippa Christina kyylstyi? Häneenhän on vuosien varrella yhdisterty lukuisia miehiä jotka ovat oleet vain "hetken huumaa". JOrgehan oli tanssija,kuten myös Britneyn exä Kevin F? Mitpä jos oli samanlainen hännystelijä kuin kollegansa ja käytti kuuluisaa tyttöystävää vain hyväksi;/

• voi tuo olla

voiko muuta enää sanoa.

• Erizo

Jorge ei pettänyt Christinaa. Ja he erosivat ilman ylimääräistä draamaa, ja ovat yhä jonkinlaisissa kaveruusväleissä keskenään. Jorgelle taisi maailmantähden kiireellisyys ja julkisuus käydä vain taakakasi.

• X - tina fani

Jordania? Se on Christinan aviomiehen nimi. Eikä pari ole minun mielestäni ollut lainkaan eroamassa. Päinvastoin! Eivätkös he ole olleet ostamassa jo vauvavaatteitakin? Ainakin lehdissä on hurjasti vihjailtu parin esikoisesta. En kyllä tiedä pitääkö huhut lapsesta paikkaansa, mutta toisaalta en tiedä onko eroamis - huhuissa mitään perää. Vaikea tilanne...

• jordania

vaan jorgea, sitä taustatanssijaa kenen kanssa christina joskus seurusteli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe