minkä takia Christina ja Jorge Santos, se tanssija siis, erosivat? Pettikö Jorge Christinaa vai mitä tapahtui?
christina ja Jorge
5
444
Vastaukset
- jajaajaj
Kaippa Christina kyylstyi? Häneenhän on vuosien varrella yhdisterty lukuisia miehiä jotka ovat oleet vain "hetken huumaa". JOrgehan oli tanssija,kuten myös Britneyn exä Kevin F? Mitpä jos oli samanlainen hännystelijä kuin kollegansa ja käytti kuuluisaa tyttöystävää vain hyväksi;/
- voi tuo olla
voiko muuta enää sanoa.
- Erizo
Jorge ei pettänyt Christinaa. Ja he erosivat ilman ylimääräistä draamaa, ja ovat yhä jonkinlaisissa kaveruusväleissä keskenään. Jorgelle taisi maailmantähden kiireellisyys ja julkisuus käydä vain taakakasi.
- X - tina fani
Jordania? Se on Christinan aviomiehen nimi. Eikä pari ole minun mielestäni ollut lainkaan eroamassa. Päinvastoin! Eivätkös he ole olleet ostamassa jo vauvavaatteitakin? Ainakin lehdissä on hurjasti vihjailtu parin esikoisesta. En kyllä tiedä pitääkö huhut lapsesta paikkaansa, mutta toisaalta en tiedä onko eroamis - huhuissa mitään perää. Vaikea tilanne...
- jordania
vaan jorgea, sitä taustatanssijaa kenen kanssa christina joskus seurusteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164