Oon ajatellu sheivata kundikaverini pallit. Tarvisin vähän neuvoo siihen, miten se kävisi kaikkein kätevimmin. Kaikki kokeneet, kommenttia kehiin, pliis.
Pallien sheivaus
9
7083
Vastaukset
- vaan
Varovasti... Erittäin varovasti...
- on kyllä
Ensin hommat sille ståndis, sitten ihan tavallisella Ladyshavella vähän kerralla niin hyvää tulee.
Ei kannata seuraava päivä käydä uimassa suolavedessä!!!!! - kyllä sen kärsii
kundikaverisi haluaa pallinkarvoistaan eroon, niin silloin jeesusteippi on paras ratkaisu.
Aamulla liimaat teipin hänen palleihinsa, ja anna liimaantua koko päivän, ja illalla nyppäät teipin pois, niin kyllä tulee karvatonta jälkeä, ja jos ei kerralla lähde, niin toista sama seuravana päivänä..- Veeti ja velvet
Veet vahaliuskat toimii paremmin
- näin noin
Ensin saksi tai aja vaikka sähköparranajokoneen sivuleikkurilla lyhyeksi.
Ladyshavella tai machilla ensin vaahdon kera myötä karvaan ja uusinta vastakarvaan.
Kiristä ihoa kun puuhaat ja vedä hepistä sen juurta ajaessa. - pallilta pudonnut
tosissas heivata kundikamus pallit...ääähh!
- Anonyymi
Odotat, että sammuu. Normaali uni ei riitä. Sitten vahaat karvat normaalisti ja jos tyyppi on kiva, niin venytät ihon kireälle ennen vahaamista.
- Anonyymi
Kerrot pojallesi ensin mitä aiot tehdä. Sitten aloitat kertakaikkian yhteisen suuseksin. Samalla kun poikasi saa imeä ja nuoleskella sinua alapäästä niin hän antaa ottaa ne pois koska ei halua lopettaa nuolemista kesken ilman että kumpikaan on saanut orgasmia! Joku kertoi että juuri tällä tavalla toiset ovat saaneet ottaa pois mitä haluavat, ja syynä on just se että poika ei kertakaikkiaan pysty lopettamaan nuoleskella vaikka, tapahtuu mitä sitten tapahtuukaan. Käytä hyväksesi näitä juttuja myös.
- Anonyymi
Voin kertoa että aina kun tyttö alkaa leikkaamaan poikansa karvoja (alapäästä tietty) niin jokainen ajattelee tunnetta salvata! Samoin ajattelee myös poika tuntiessaan tytön kädet tietäen mitä hänelle tehdään! Turha on muuta väittää, olen jutellut tästä kymmenen vuotta tyttöporukan kanssa!! Jännemmäksi tekee se että kaikki tietävät kuinka lopullisesti on poika pilattu eikä tytölle voi suorittaa mitään vastaavaa! Mieti tarkkaan ennenkuin aloitat. Toivotan onnea molemmille jos päätät jatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738