Viisikymppisistä neuvottiin

kurjenkello

että täällä voisi pitää virtuaalipippalot. Täytän sykssyllä pyöreät viisikymmentä, löytyykö täältä juhlijoita jo pöydän kattaisin? Kemut voisi pitää jo näin etukäteen, harjoitteluksi varsinaista koitosta varten :)

Tämä on kutsukortti, vastausta odotetaan.

17

2832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Breussin punainen

Siitä vaan tempaset pippalot pystyyn, eiköhän sitä porukkaa valu hiljalleen paikalle, varsinkin jos joku tarjoaa :)
      Omasta puolestani voin luvata vierailla pippaloissasi mutta muista en mene takuuseen..
      :)

• kurjenkello

kait sinä jonkun pienen virtuaalipuheen sitten voisit viiskymppiselle pitää ?

• Preussin punainen
        kurjenkello kirjoitti:

kait sinä jonkun pienen virtuaalipuheen sitten voisit viiskymppiselle pitää ?

kai sitä jotain saisi suollettua suusta ulos kun oikein yrittää :)
        ..vaikka sitten puhe 50 v:lle.. :)

• kurjenkello
        Preussin punainen kirjoitti:

kai sitä jotain saisi suollettua suusta ulos kun oikein yrittää :)
        ..vaikka sitten puhe 50 v:lle.. :)

puhe on siis ainakin tiedossa. Kovin vähäiseltä näyttää tuleva juhlakansa ainakin vielä toistaiseksi, taitaa olla varsin rauhallinen palsta ?

• täällä tänään

http://www.munkuvat.org/kuvat/11707.jpeg

Tässä Sinulle Onnea oikein pitkällä (pätkällä) tähtäimellä! Kurjenkelloja ei luonnosta taida vielä löytyä, niitä olisin tähän liittänyt ilman muuta.

Tuoksutellaan noita tuomia ja Elegans-neilikoita.

• kurjenkello

• Preussin punainen
        kurjenkello kirjoitti:

tämähän alkaa hienosti.

Luonnossa ei vielä näy kurjenkelloja mutta tässä Sinulle lainakukat, omia kuvia en osaa siirtää nettiin :)

http://icrea.tourupojat.com/ahonen/ht/images.php?mode=display_image&image_id=280

ovat valitettavasti vähentyneet, harvemmin näkee näillä leveysasteilla. Lapsuudesta muistan kuinka kauniisti kurjenkellot pitivat tuulessa kainoa soitantaa..
        .. ja vielä, luontoihmisenä olen jäänyt kaipailemaan kissankäpäliä, niitä en ole nähnyt enää aikoihin luonnossa. Lapsuudesta tämänkin muistan, kuinka niitä esiintyi runsaasti eri väreissä.. nykyään niiden siemeniä saa onneksi ostaa kaupoista..

• täällä tänään
        kurjenkello kirjoitti:

tämähän alkaa hienosti.

Luonnossa ei vielä näy kurjenkelloja mutta tässä Sinulle lainakukat, omia kuvia en osaa siirtää nettiin :)

http://icrea.tourupojat.com/ahonen/ht/images.php?mode=display_image&image_id=280

vieraanvaraista, kiitokset!
        Lainaksihan se luontokin meille loistonsa hetkeksi antaa, kauheaa kiirettä pitäen.

Tuo omien kuvien laitto vaikuttaisi näin ensikertalaisenakin juuri tuolle foorumille melko näpsäkältä. Ainut aprikoinnin paikka itselleni oli ehtojen hyväksyminen, niitä kun en siitä luukusta kokonaisuudessaan nähnyt.
        Olihan siinä sitten vielä se "ehtoja voidaan muuttaa milloin tahansa", tai sinnepäin.
        (Jaahah, mitenkähän mahtaa näiden kommenttieni kanssa käydä?)

• kurjenkello
        Preussin punainen kirjoitti:

ovat valitettavasti vähentyneet, harvemmin näkee näillä leveysasteilla. Lapsuudesta muistan kuinka kauniisti kurjenkellot pitivat tuulessa kainoa soitantaa..
        .. ja vielä, luontoihmisenä olen jäänyt kaipailemaan kissankäpäliä, niitä en ole nähnyt enää aikoihin luonnossa. Lapsuudesta tämänkin muistan, kuinka niitä esiintyi runsaasti eri väreissä.. nykyään niiden siemeniä saa onneksi ostaa kaupoista..

ja vaaleanpunaiset kissankäpälät, oliko niitä vielä muissakin väreissä? Nyt kun mainitsit,niin eipä noita todellakaan ole enää näkynyt.

• kurjenkello
        täällä tänään kirjoitti:

vieraanvaraista, kiitokset!
        Lainaksihan se luontokin meille loistonsa hetkeksi antaa, kauheaa kiirettä pitäen.

Tuo omien kuvien laitto vaikuttaisi näin ensikertalaisenakin juuri tuolle foorumille melko näpsäkältä. Ainut aprikoinnin paikka itselleni oli ehtojen hyväksyminen, niitä kun en siitä luukusta kokonaisuudessaan nähnyt.
        Olihan siinä sitten vielä se "ehtoja voidaan muuttaa milloin tahansa", tai sinnepäin.
        (Jaahah, mitenkähän mahtaa näiden kommenttieni kanssa käydä?)

olen varmaan hyvin vanhanaikainen, mutta otan vielä valokuvani perinteisellä kameralla ja kehitytän ne perinteiseen tapaan valokuvaamon kautta. Näinollen en ymmärtänyt paljoakaan viestistäsi.

Jälkikasvu on kyllä uhannut antaa synttärilahjaksi digikameran....jospa he sitten myös kurssittavat vanhan äitinsä kuvankäsittelijäksi :)

• terveisin!!!!!

• kurjenkello

• zaza

Onneksi olkoon etukäteen...mä oon pikkutyttö sinuun verrattuna.Mä oon vasta 32 vuotias...

• kurjenkello

niin se aika kulkee...minäkin olin kerran 32, eikä siitä niin kovin kauaa ole kun aikaa katsoo taaksepäin...Vieläkin tunnen itseni mieleltäni nuoreksi, vain peili valehtelee ;)

Sinulla on sitten lapsukaiset vielä aika pieniä?

• zaza
        kurjenkello kirjoitti:

niin se aika kulkee...minäkin olin kerran 32, eikä siitä niin kovin kauaa ole kun aikaa katsoo taaksepäin...Vieläkin tunnen itseni mieleltäni nuoreksi, vain peili valehtelee ;)

Sinulla on sitten lapsukaiset vielä aika pieniä?

Mulla on kolme lasta,11,7 ja 6 vuotiaat. kaksi tyttöä keskimmäinen poika. =)

• mielelläni juhlimaan synttäreitäsi. Luulenpa, että kiireetkin ovat sitten ohi ja aikaa riittää runsaasti juhlintaan. Nyt alankin miettimään sopivaa lahjaa ;D

ps Muista kertoa hyvissä ajoin päivä ja kellon aika....

• kurjenkello

hyvissä ajoin tarkemmat tiedot. Näin alustavasti ajattelin jotain syyskuun hämyistä iltaa :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe