Lordi on ihan best, vai mitä? Antakaa mielipiteitä rohkeesti ja ihailetteko te jotain kuuluisaa ihmistä? Kirjottakaa, kirjottakaa! :D
Lordi
8
671
Vastaukset
- .df
Joo,oon itekkin fani,minä en pidä ollenkaan Awasta enkä OX ista. :S
Mutta rakastan Amenia,Kitaa ja Kalmaa - minna makkonen
mitäs teille kuuluu ja minulla on oma poika ystävä ja se asuu rääkkylässä. ja se on töissä ja se tekee veneitä . t:minna
- Nimetön
iha jees se on!!!!!!!!!!!!!!
- koiu
onks Lordi sun mielestä hyvä?
- lordin fani 91
ei vaikka etis ikusuuden... parempoo ei oo! ja sillä siisti!
- PuF,
Lordi on paras
- skmk
Mä oon ihan totaalinen Lordi-fani. Oli hienoo kun ne tuli esiintyy mun koti kaupunkiin Pietarsaareen helmikuussa, ja mä sain niitten nimmarit!!!
- squareace
Kaikki fanit katsahtakoon Myydään musiikkia/musiikkitarvikkeita, minä myyn monensorttisia Lorditarvikkeita. Lordi on hyvä bändi, ja Amen rokkaa nyt ja ikuisesti! Amen to that!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142