hammaslääkäri usassa

säpYY

niin siis oon nyt kuullu kahdenlaista väitettä että usassa hammashuolto on joko täysin ilmasta tai kuulemma ''tulee halvemmaksi lentää suomeen hammaslääkäriin'' kun käydä siellä??

7

4023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sulla

on työnantajan puolesta hyvä vakuutus. Muuten maksaa maltaita niinkuin muutenkin terveydenhoito siellä.

• zoppi

Moikka, jos sulla on hyvä vakuutus jenkeissä (esim. työnantajan maksama), niin hammashoito kuuluu siihen, jos moista vakuutusta ei löydy niin, on tosiaan melkeinpä halvempaa tulla suomeen hampaat hoidattamaan...

• Pauliinanana

ilman vakuutusta halvempaa lentaa suomeen. ite piti hoitaa viisaudenhampaat ulos, ni ne sano sielta etta onneks tytol oli vakuutus ku muuten olis tullu hemmetin kalliiks!! loppujen lopuks paadyin ite kyl maksamaan ku vakuutusyhtio alko huijaamaan. tuun saamaan rahani takas kylla toiselta yhtiolta, mutta kuitenkin. muista pitaa KAIKKI paperit ja kuitit tallel kopiot!

• Jack Russell

Ilmaista hammashoito on todella harvoin, jopa vakuutuksen kanssa hoidossa on tietty omavastuu. Ihan perushoito ei ole ihan alyttoman kallista, eli tarkastukseen ja yhden paikan takia tuskin kannattaa Suomeen lentaa, mutta isommat remontit maksaa tuhansia dollareita.

• matkustaa sinne?

Ihan vaan lisäykseksi että jos on usassa matkalla ja jotain tapahtuu niin ei paljon auta vilauttaa suomalaista matkavakuutuskorttia. Näin tapahtui tuttavalleni joitain vuosia sitten. Hänellä on astma ja tuli jotain pahempia ongelmia että hänen piti mennä sairaalaan röntgausta ja lääkitystä varten. Kyllä piti maksaa kaikki aluksi omasta pussista vaikka olikin matkavakuutus ja vasta Suomessa saivat takaisin. Onneksi oli visa mukana..

• Hoboken

Työnantajahan sen vakuutuksen maksaa, mutta siinäkin yleensä on katto. Eli jos isosta hammasremontista on kyse (= juurihoitoa, kruunuja jne.) ja vakuutuksen katto tulee vastaan niin kannattaa harkita Suomessa käyntiä, vaikkei KELAn piiriinkään enää kuuluisi.

Itse säästin useita tonneja Suomessa hoidattamalla. USA:ssa myös kruunutetaan hyvin herkästi, joka taas jatkossa aiheuttaa ylläpitokuluja.

• flman

Ei hammashoito ole kovin kallista, dollari on heikko jotenka euroissa alkaa olla edullista. Ongelma on etta pitaa tietaa minne menee ja minne ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe