.. kuinka helposti anteeksi. Tyhmyyksissäni sanoin sanoja... ja skorppari loukkaantui. Menetinkö hänet.
Antaako Skorppionimies
3
2434
Vastaukset
- skorpioninaisena
täytyy todeta, että skorpioni saattaa olla pitkävihainenkin jos oikein kunnolla loukataan. Mutta ei skorpioni pienestä suutu, päinvastoin. Mutta jos saa skorpionin todella suuttumaan niin sitten voi olla, ettei paluuta menneeseen ole. Skorpioni muistaa suuret loukkaamiset ja jossakin vaiheessa takuuvarmasti kostaa..
- ahdistunut
..onko se kosto juuri sitä, ettei ota mitään yhteyttä. Tajusin vasta, että merkitsin hänelle oikeasti jotain. Olen viestitänyt hänelle ja pyytänyt anteeksi ... ja odotan vain viestiä häneltä.
- ollakin- skorpionista
ahdistunut kirjoitti:
..onko se kosto juuri sitä, ettei ota mitään yhteyttä. Tajusin vasta, että merkitsin hänelle oikeasti jotain. Olen viestitänyt hänelle ja pyytänyt anteeksi ... ja odotan vain viestiä häneltä.
on koskaan vaikea mennä sanomaan mitään varmaa. Mut yksi hyvä puoli jutussa on, että skorpionit on yleensä hyviä ihmislukijoita. Me kyllä tiedämme, jos joku on vilpitön.
Skorpionilla menee myös aina oma aikansa haavojensa nuolemiseen. Ja yleensä skorpioni haavoitettuna ja loukattuna haluaa olla yksin jonkin aikaa ennen kuin palaa taas ihmisten ilmoille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299