Hohto

rokkari69

Ne jotka ovat lukeneet Hohdon niin mitä mieltä olette? Ite alotin lukemaan tänään ja oon nyt vähän päälle sata sivulla. Omasta mielestäni sen on ollut ainakin tähän asti hyvä. Äiti on kyllä vähän sitä mieltä ettei mun kannattais lukee sitä, oon kuulemma liian nuori:14 v.

9

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvon. Jos näet herkästi painajaisia jännistä jutuista tai esim jännistä elokuvista, niin tuumaa vähän. Olen lukenut kirjan ja katsonut elokuvana on tosi hyvä. Voi kyllä johtua siitäkin että olen ehdottomasti kauhu ja tieteisjuttujen fani. Ne jotka eivät välitä skriipi jutuista eivät niitä ymmärrä.Voin sanoa että olen ollut koukussa jännitys juttuihin koko "ikäni". Lukeminen on best juttu. Toivon parasta päätöstä mitä ikin päätätkin.

• rokkari69

En kyllä näe painajaisia mistään. Aion sen loppuun asti lukea.

• neuvo....
        rokkari69 kirjoitti:

En kyllä näe painajaisia mistään. Aion sen loppuun asti lukea.

Lue salaa peiton alla taskulampun kanssa ni mutsi ei näe.

• ja omasta iästä

Kirjan kamaluus riippuu oman mielikuvituksen vilkkaudesta. Yleensä lapsi ei pysty niin kamalaa päässään kuvittelemaan mitä ei oma pää kestä.

• Hieno kirja, mutta ei suinkaan Kingin parhaimpien joukossa. Tässä tapauksessa on pakko myöntää että elokuva on parempi. Se Kubrickin versio siis, vaikka eroaakin kirjasta aika suuresti.

• Ikiteini 27 v

Olen lukenu Hohdon muutama vuosi sitten ja se on mielestäni todella hyvä. Se ei oo todellakaa kirjailijan kauheimpia teoksia joten 14v ei ole liian nuori lukemaan sitä ja nyt puhuu ihminen joka on aika ankara ikärajoissa.

• rokkari69

Luin pari päivää sitten loppuun ja oli todella hyvä.
      Enpä kyllä käsittänyt miks sitä sanotaan pelottavaks mut jokasella on omat mielipiteet.

• corolla 1.3 12v

Lukukokemukseen vaikuttaa mielestäni ainakin ikä (samasta kirjasta löytää eri juttuja vanhempana), "herkkkyys" ja onko lukenu muita saman kirjailijan teoksia. Olen lukenut Kingin teoksia yli 40 ja ne on kaikki hyviä, myös Hohto. Ainoastaan Piina ja Kolkuttajat ei oikein säväyttänyt. Parhaimpia ovat mielestäni Musta Torni sarjan teokset.

Esimerkiksi Painajainen jäi mieleen erittäin pelottavana kun luin sen ensimmäistä kertaa enkä tiennyt Kingin tyyliä. Nyt "kokeneempana" olen turtunut kauhustooreihin ja toisella lukukerralla siitä ei jäänyt oikein mitään käteen.

• o98hypå

Kirja on kyllä täysin surkea, mutta elokuva on loistava. Yksinkertaisesti paras kauhuelokuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe