Hei!
Minulla on kahdet JVC:n stereot, joissa toisissa on sellainen vika, että ei soita cd-levyjä, vaan sylkee levyalustan ulos niinkuin siellä ei mukamas olisi levyä.. Nämä on vanhemmat stereot ja sitten nämä uudemmat, niissä on kummallinen juttu kun laittaa volyyminappulasta isommalle niin menee pienemmälle tai päinvastoin, aina myöskään muut ohjelmanapit kuten stop tai play eivät toimi tarkoitetulla tavalla vaan ihan miten sattuu.
Mä olen kerran korjauttanut nämä vanhemmat stereot jolloin niihin vaihdettiin joku pieni juttu, ei aavistustakaan mikä ja se korjaus maksoi jotain 100 euroa..
Ärsyttää aivan suunnattomasti noitten stereoitten temppuilu. En tajua miksi ostin toiset jvc:n stereot. Kunhan nyt jomman kumman saisin toimimaan hyvin. Kukahan noita vanhoja sitten ostaisi, vai mihinkä ne viedään sitten jos ei kukaan osta, johonkin ongelmajätteisiin??
JVC:n stereot temppuilee
Mävaankysyn
1
939
Vastaukset
- mitä odotat
meidän täällä voivan asialle tehdä.
Nyt yhdessä "Isä meidän..."
Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096