Siivoojatäti

Kiihottaa

Meidän metalliverstaalla on eräs vanhempi todella isorintainen siistijä ,Riitta. Uskomattoman seksikäs. Sitä vahdataan kilpaa. Silloin tällöin hän jää toimihenkilöiden työtilaa siivoamaan illaksi. Mietin suunnitelmaa, miten pääsis liiveihin. Ajattelin, et suoraan asiaan vaan. Seuraavalla kerralla kun hän oli siivoamassa. menin kopioimaan paprerita. Keräsin rohkeutta ja menin siivoajan luo ja suutelin häntä. Riitta työnsi mut pois ja sanoi"mitä ihmettä sä oikein teet mähän voisin olla sun äitis". Vittu, et hävetti. Mä sanoin, et " oot hirmu seksikäs ja mä haluaisin rakastella sua". Riitta vaan sano et "höpö höpö". Mä lähin häpeissäni pois ja kirosin, et ny vasta mokasin. Olin hetken koneellani ja puhelimeni soi. Vastasin.
- Riitta täällä hei. Anteeksi et olin niin tyly. Tuu tänne toimiston vessaan, niin mä hyvitän sen sulle.
Mähän lähin viivana, pääsin vessaan sisään ja siellä riitta oli. Riitta kysyi, et mitä sä haluaisit? Mä en sanonu mitään, aloin vaan suudella riittaa. Riisuin hänet alasti ja samoin itseni. Riitta laskeutui pöntölle istumaan ja alkoi imeä munaani. Hän runkkasi ja imi. Mä sanoin et kohta tulee jos jatkat. Hän sanoi, et anna tulla vaan. Mä otan sen suuhun. Mä sanoin, et haluaisin mieluummin rakastella. Riitta sanoi, et hän ei oo koskaan ollu uskoton miehelleen, et sopiiko et panisin häntä vaikka peppuun. Mä olin seota onnesta. Siis hemmetti. Mä pääsin panemaan uskomattoman seksikästä vähän alle viisikymppistä naista anaaliin työmaan vessassa. Pistin käsirasvaa reirusti kulliini ja aloin lykätä sitä peräaukkoon. Riitta ähkäisi, kun kulli muljahti sisään. Aloitin lyjjimään munaa sisään ja puristelin samalla niitä mahtavia tissejä. Kohta mälli lensi perseen perukoille ja orkku oli mahtava. Vedin kullin pois ja riitta halusi vielä pestä sen. Siinä kun riitta sitä huolella pesi, alkoi muna taas seistä. Riitta sanoi, et sullahan terhakas muna on ja alkoi runkata sitä. hän runkkas todella hyvin eri tahteja pitäen. hetken päästä sanoin et kohta tulee. juuri ennen laukeamista Riitta lykkäsi yllättäen rasvaisen sormensa anaaliini sain valtavan orkun ja huusin nautinnosta. Polveni oikein tärisi, kun muna sykkien ruiskin spermaa lavuaariin. Riitta hyväili peräaukosta samalla eturauhasta. Sit jo pelkäsin et toivottavasti ketään ei ollu toimistossa. Riitta veti hiljaa sormensa ulos ja pesi munani uudelleen. Riitta sanoi, et "nyt pitäs olla tyydytetty". Mä sanoin heti, et saanko tuon vielä myöhemminkin. Riitta vastasi salaperäisesti, et "katsotaan jos olet kiltisti". Mä menin jatkaan työtäni. Kyllä oon runkannu usein, ajatellen sitä iltaa. En ole sen jälkeen vielä uutta kertaa saanut, mutta oon saanu niitä rintoja kyllä hyväillä.

0

15519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
        Tunteet
        44
        5199
      2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
        Maailman menoa
        521
        1755
      3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
        Maailman menoa
        77
        1100
      4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
        Idän uskonnot
        359
        1008
      5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
        Ikävä
        77
        943
      6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
        Maailman menoa
        53
        931
      7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
        Ikävä
        59
        870
      8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
        Ikävä
        228
        824
      9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
        Ikävä
        50
        803
      10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
        Haapavesi
        58
        748
      Aihe