Täällä on keskusteltu pedofilia- tapauksista helluntaiseurakunnissa. Kun lukee (muilta sivuilta) näiden tapauksien jälkipuinteja, niin yleensä nämä henkilöt erotetaan seurakunnistaan ja myös leimataan alun perinkin huonoiksi uskoviksi.
Tehtävistään, jos ne ovat lasten parissa, heidät tietenkin pitää siirtää pois, mutta en ymmärrä seurakunnasta erottamista.
Eikö heitä pitäisi ennemminkin auttaa? Onhan helluntaiseurakunnat puolillaan alkoholisteja, entisiä narkkareita, entisiä rikollisia. Heitä oikein haalitaan helluntailiikkeeseen.
Miksi liikeen sisällä hairahtunutta ei pyritä "eheyttämään"? Ovathan helluntailaiset ilmoittaneet pystyvänsä "eheyttämään" homojakin.
Miksi pedofiiliksi paljastuneet
erotetaan helluntaiseurakun...
5
461
Vastaukset
- savolaenenmies
Tapauskohtaisesti, jos on vaaraksi ympäristölle.
Parempi erottaa, Raamattu antaa siihen mahdollisuuden.
Poistakaa keskuudesta- se joka on paha!- sen armon,
jota paljon mainostatte?
- perinteisesti
ammutaan omat haavoittuneet.
Saahan sitä rahallista/muuta voittoa tavoitteleva yritys omat asiakkaansa valita. - ...
Heidät erotetaan usein vain määräajaksi ja otetaan myöhemmin takaisin, lapsityöhönkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471