Tanja Saarelan vaalikampanjaa maksoi hämäräperäinen "Nuuksion tukiyhdistys", jota itse asiassa ei ole olemassakaan.
KEPUn eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kallin kampanja ei myöskään kestä päivänvaloa.
Tulee mieleen Esko Tuhoahon pressanvaalikampanja. Tuhoahon kampanja oli todellista ökyilyä ja ennätyskallis. Tähän päivään mennessäkään Esko Tuhoaho ei vielä kertonut mistä rahat tulivat. Eikä ihme...
KEPUlien vaalirahoitus ei kestä päivänvaloa
11
594
Vastaukset
- ILILILILIL
Kai se jostain karaokebaarista löytyy, jollei muuten saa kiinni.
- vain vastatko
mitään noille luusereille.
- varsinkaan
tälle,nato ohjukselle kokomustalle känälle.
- aika vähällä
kokoomuslaisiin verrattuna.
- miljonääri rahoittajat
piippo ja lesonen,ei napeilla pelatakaan.känä ei kerro mitään näistä, eihän.
- kun et
tuollaiselle huru-ukolle kerro.
- suurimmat vaalipudjetit
eero leti ja sauli niinistö ökyrikkaiden tukemia ehdokkaita.
- historia havisee
Kepun vaalikampanjoita on perinteisesti rahoittanut Neuvostoliitto/Venäjän tiedustelupalvelut.
Esimerkiksi Arvo Korsimon ollessa Maalaisliitto/Kepun puoluesihteeri, puolue sai vaalirahaa suoraan KGB:ltä.
Sittemminkin vaaleissa Kepu on vehkeillyt Neuvostoliitto/Venäjän kanssa.- huru ukot
on tosi vanhoja hämärämiehiä.
- vaalihillot
oli feldt-rannalla ja heinä-erskalla.
ps. känä on hullu. - kerrotaan kaupungilla
Ettei vain jäljet johda sylttytehtaalle?
Kaupungilla kerrotaan, että Kepulle tulee rahaa itämafialta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889