Mieheni synttärit ovat 070707, ja haluaisin harvinaisesta ja muistettavasta syntymäpäivämäärästä tehdä muistettavan. Romantiikkaakiin saisi olla mukana... Viime vuonna olimme kartanohotellissa, joten tuntuu vaikealta keksiä mitään romanttisempaa ja ikimuistoista.
Olen miettinyt laskuvarjohyppyjä tai kuumailmapallolentoja, mutta ovat niin kalliita joidenkin hintatietojen perusteella, etten oikein pysty niitä kustantamaan.
Onko kenelläkään mitään ideoita romanttiseen, ikimuistoiseen ja ihanaan syntymäpäivään?
Syntymäpäiväyllätys?
4
4275
Vastaukset
tämä on luvattu minulle vusi sitten odotan elokuuhun taidan myös saada ainakin onluvattu
- SoulBrother
Vuokraa mukava mökki rauhalliselta paikalta. Pakkaa kamat ja herkut, älä kerro miehelle minne on matka. Sido loppumatkasta vaikka silmät häneltä :) Taluta mökkiin...
Tee hyvää ruokaa, tai grillatkaa. Avaa pullo viiniä tai tarjoa hänelle olut. Lämmitä sauna. Sytytä kesäillan hämärissä kynttilöitä, tai tee nuotio jos on nuotiopaikka. Nauttikaa kesäillasta tulen/kynttilöiden loimussa, rakastelkaa... ;)
Vai muistuttaako liikaa kartanohotellia..?
Menkää ajamaan kartingia! Se voi olla hauskempaa kuin arvaatkaan, naisellekin. Sieltä tunnelmalliseen ruokaravintolaan. Mistä edelleen viihtyisään ja siistiin pubiin, missä tarjoat miehellesi parasta viskiä tai olutta mitä saa... - mielikuvitusta peliin
Olisin kiinnostunut sua auttamaan, sillä pohdiskelen itse samojen ongelmien kanssa ja olenkin jo jotain kehitellyt. Tarvitsee vain tietää, mitä ikäluokkaa sun miehesi on, että apu osuisi oikeaan.
- Fanny_
Kiitos jo tulleista ideoista, pitää pistää harkintaan. :) Olemme molemmat 23v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481