Olen aina pitänyt Tiina-nimestä. Millaisia mielleyhtymiä teille siitä tulee? Minulle Tiina on reipas, ehdottoman iloinen ulkoilmaihminen. Ehkä luin liikaa Tiina-kirjoja lapsena ;)
Äitini mielestä Tiina on liian tavallinen nimi. Ei kai nykylapsilla kuitenkaan?
Tiina
5
1109
Vastaukset
- on kiva
ja reipas perusnimi. Tosi havinainen nykylapsilla. En tunne yhtään pikku Tiinaa, vaikka olen työssä ala-asteella.
- Täti
Tiina tuo todellakin mieleen reippaan, pirteän tytön.
Jos äitisi on neljänkympin kieppeillä, niin hänestä nimi voi tuntua "tavalliselta",
sillä silloin se oli tosi tuosittu nimi, kun hän oli koululainen.
Nykyisin ei taida olla liikaa Tiina-nimisiä :)- myymyy
omasta mielestäni vähän liian tylsä ja tavallinenn...voi johtua että itse olen Tiina! ja mua ärsyttää että omassa ikäluokassani on niin valtavasti tiinoja. nykylapsilla tosin harvinainen....
- Vilkkuvalo
Harvinainen nimi Tiina tosiaan on nykytytölle. 2000-luvulla Suomessa annettiin kyseinen nimi noin 300 tytölle, kun esimerkiksi Olivioita tuli melkein 5000 ja Elloja ja Emmoja nelisentuhatta.
Minulle tulee Tiinasta topakka ja tomera, pokkatukkainen ja pulleaposkinen pikkutyttö mieleen. - Anonyymi
Nykyisin ei taida olla liikaa Tiina-nimisiä?
Tarkoittanet että nykyisin ei ole paljon sen nimisiä lapsia. Et varmaankaan tarkoittanut sitä että jotkut sen nimiset keski-ikäiset tai sitä vanhemmat olisivat nykyään jo kuolleita,
Mutta Tiina on mielestäni ihan kiva nimi, joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015