aikalailla työholisteja? Ainakin minun tapaamani kauris-miehet, ja siinähän ei ole mitään pahaa :) Mutta osaatteko myös pistää sen rakastamanne ihmisen ykkös-sijalle elämässänne? Meneekö rakkaus joskus työn ohitse?
Sitten askarruttaa tämä, ilmeisesti kauris näyttää teoilla rakkauden vai onko kauriilla helppo sanoa, tykkään sinusta/rakastan sinua? Onko tunteista puhuminen yleisesti ottaen hankalaa teille, vai olenko vain törmännyt kahteen saman tapaiseen yksilöön :)
SkorpioN
Kauris-miehistä
13
3367
Vastaukset
- `kauris
Jos olet kilpailuhenkinen "minä ensin sitten työ"-henkilö, joka personoi työn, älä ota kaurista
Jos olet henkilö, jolle sanat merkitsevät enemmän kuin teot, älä ota kaurista. - Kauris=työnarkomaani
Työholisteja: varmasti. Tarkoittaa velvollisuudentuntoa, kunnianhinmoa ja säntillisyyttä. Jos hommat on kesken tai deadline lähestyy, on turha miettiä, lähteekö kauris pippaloihinin ( tuskin edes anopin syntymäpäiville). Työ ensin ja sitten huvi!
Usein kauriit luottavat vain siihen, minkä saavat itse aikaiseksi. Ihmissuhteet ja tunteet muuttuvat ja vaihtelevat. Kauris rakentaa tukevalle pohjalle elämäänsä esim. uralleen.
Oma siippaani (rapu) jaksaa lässyttää ja kertoa rakastavansa minua vähän liiankin usein. Olenkin sanonut hänelle, että sanojen teho olisi huomattavasti parempi, jos niitä kuulisi esim. joka kuukausi eikä melkein joka päivä. Tunnen itseni aina jotenkin hölmöksi, kun toinen kerjää huomiota kuin koiranpentu.
Itse arvostan huomattavasti enemmän tekoja kuin sanoja: ollaan suoraselkäisiä ja rehellisiä, kunnioitetaan toisen mielipidettä ja kuunnellaan toisen toiveita arkielämän suhteen. On ihan sama, mitä mies lupaa, elleivät teot puhu puolestaan- saattaa sittenkin
olla jotain...
Kiios kun säästit minut kirjoittamisen vaivalta, niin yks yhteen olisi tekstini mennyt luonnehdintasi kanssa. :)
Noin se on kohdallani mennyt ja noin tulee menemäänkin.
- kauris_85
No tämä kauris on vasta opiskelija, mutta kai mua vois luonnehtia opiskeluholistiksi. Ja kun työelämään siirryn, niin varmasti työn tunnollinen suorittaminen tulee elämässäni olemaan lähestulkoon etusijalla. Rakastan omaa alaani ja aion antaa sille tulevaisuudessa kaikkeni. Toisaalta rakastan myös yksityisyyttäni ja omia harrastuksiani. On selvää, että tässä yhtälössä parisuhteet joskus hieman kärsivät. Eli romanttinen rakkaus tulee aina omassa elämässäni jäämään opiskelun, työn ja harrastusten jalkoihin.
Hmmm..tuosta tunteiden ilmaisusta. Itse pystyn mielestäni näyttämään tunteeni sekä teoin että myöskin sanoin. Siis jos olen esim. ihastunut. Tosin mieluummin näytän tunteeni teoin, sillä vaikka olenkin sanavalmis kaveri, niin tunteista puhuminen on itselleni sittenkin vähän vaikeaa. Mutta mahdollista kuitenkin, jos tunteet ovat tarpeeksi vahvat.
Eli joo, aika tyypillinen kauris taidan olla. Niin ja sivuhuomautuksena todettakoon, että skorpioninaiset ovat ihastuttavia. ;) - SkorpioN
Tämä kauris-mieheni kyllä yrittää muistaa minua, eikä lupaudu töihin ennen keskustelua kanssani... Se tuntuu kyllä ihanalle. Tuntuu että olen tärkeä ja rakas... Vaikka sanoina en ole tuota rakasta vielä kuullut :)
- kauriina
enemmän kuin sanat. Itse olen kauris enkä halua turhaan lupailla kenellekään ystävyyttä tai rakkautta. On ihmisiä, jotka sanovat rakastavansa tai lupailevat kuita taivaalta eivätkä oikeasti toteuta lupauksiaan. Kyllä teoista näet välittääkö hän. Entinen poikaystäväni aina hoki rakastavansa minua, mutta ei todellakaan kohdellut puheidensa mukaisesti. Itse ainakin ottaisin mieluummin teot kuin sanat, vaikka tiedän että välillä voi kaivata varmistusta tunteille=)
- on kaurismies
joka on vähän työhullu mutta minä menen kuitenkin kaiken edelle. Hän hakisi mulle kuun taivaalta jos se olisi mahdollista. Pyrkii kaikin keinoin toteuttamaan toiveeni. Kaurismies on romanttinen ja sanoo lähes päivittäin rakastavansa minua. Koskaan hän ei hauku minua rumaksi tai lihavaksi eikä miksikään muuksikaan, olen hänen silmissään maailman kaunein ja ihanin nainen. Olen muuten itse skorpioni ja parempaa yhdistelmää en tiedä.
- hilpi_
, että kauriit harvemmin sanovat mitään mikä liittyy esim.henkilökohtaisuuksiin ym. Eivät mielestäni osaa sanoa mitä, minkälainen, milloin, olisiko, osaatko jne. Töistä kyllä osataan puhua toiset kuuroiksi mutt noi toisten(naisten) huomioiminen puuttuu kokonaan. Käydään sitten suoraan asiaan eli annatko;))))
- hilpi_
..ovat myös nk.alkoholisteja,vai mitä tytöt?
- ovat alkkiksia
mutta eiköhän noita löydy joka merkistä
- mutta kaurismieheni
on ainakin vielä pitänyt minua ykköstilalla, siis on jättänyt monta työhommaa väliin että saa olla kanssani.
Vaikenee kyllä totaalisesti puhuessani rakastelusta, tunteista yms, mutta sitten taas saattaa sanoa tokaista rakastan sinua, tai piirtää sydämen ilmaan ja katsoo minua...
Skorpioni olen myös minäkin ja huomannut että Kauris-miehellä on rauhoittava vaikutus minuun - kauris
ei oo tehny päivääkään oikeita töitä.
että se siitä teoriasta =) - sporrttiman
joo,,minä en aineka täytä' elämääni työn teolla,,sijotan vaan säästöjäni siihen menee aikaa n,5-8 tuntia vikkossa ja elän sillä,aikaa olis parisuhteelle,ja antaa hellyyttä ymm.. mutta nyt sinkkuna 6kk.. t: kaurismies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707