Paf Diamond poker

fgsgsdgsg

Onko kokemuksia ? Siirtyvätkö rahat pafin pelitililtä reaaliaikaisesti diamondiin edestakas ?

6

4799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurettavaaaaa

Ei todellakaa siirry,koska ei ole pelkoa että takasinpäin olisi mitään siirrettävää.

• jorkiii

Siirretävää takaisinpäin ei varmasti ole.

• Jepjep15654
        jorkiii kirjoitti:

Siirretävää takaisinpäin ei varmasti ole.

Niin miksi moinen kanta?. aika vähän siellä kyllä pelaajia vielä tuntui olevan mutta muuten ei kyllä mitään pahaa sanottavaa kunhan ensin tottui uuteen softaan.

Mites muiden kokemukset?

• Jepjep15654

Eilen testasin hetken aikaa ja hyvin siirtyy myös voitot takaisin tilille :)

• fgsgsdgsg

Joo itekin eilen kokeilin eka kerran...aika kätevä toi rahansiirto homma..kolmisen kymppiä jäin voitollekin reilun tunnin session päätteeksi.

hyvät kortit on huomattavasti tiukemmassa mitä ongamella =P

• PokeriHai

kyllä rahat jotka voitat siirtyvät heti pelitilillesi!!!..ja en tiedä missä olette pelanneet pokeria jos on vähän pelaajia!..kyllä paffin diamondissa on päivittäin se 5000-15000 pelaajaa ainakun sinne oon kirjautunut sisään,eli pelissä on myös mukana ulkomaan pelaajat ainakin minun ohjelmassani!

Suosittelen paffia jos tahdot pelaa nettipokeria turvallisesti taikka vaikka vaan pienillä panoksilla,paffilla se onnistuu hyvin..harjoitte pienemmissä pöydissä ja kun tiedät pokerista jotain niin siirry isompiin,mutta varoitan että siellä isoissa pöydissä kyllä on myös kovia pelaajia!!

hyvä motto on että tienaat jos osaat pelaa,jos et osaa niin lopeta ajoissa,silloin pokeri ei ole sinun juttusi.

Pelkkää hyvää sanottavaa paffista! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe