Bi Cafe?

Peppitossu

miks täällä ei kukaan koskaan chattaile tuolla cafeessa?
onks kaikki tuolla lepakkopuolen keskusteluissa?

Missäs kaikki bi- miehet on?
Onks tämä vain naisten bi osasto?

9

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,

gay chatissa ja bi naiset on lesbo chatssa, se missä bi miehet ja naiset ovat yhdesä on varmaan omissa avioliitoissaan,,ai ,,ei sielläkään muuten. Kysymys siis onkin, miksi bi:t ei pidä toistensa seurasta?

• Peppitossu

voi jukra..tosi erikoista.

mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa

• orora
        Peppitossu kirjoitti:

voi jukra..tosi erikoista.

mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa

Samaa olen miettinyt peppiseni, olispa siellä cafessakin joskus porukkaa.

Ja tolle toiselle... Kyllä mä luulen että bi't toisistaan pitää mutta en sitten tiedä miksi ne niin harvoin saa järjestäydyttyä omaksi ryhmäkseen.

Surullista, kun itse haluaisin nimenomaan kaltaiseni, bi-naisen. Ei sillä että lesboissa mitään vikaa on, mutta bissejen on helpompi ymmärtää mua. Ei ole paineita olla jotain mitä ei ole.

Ja kumminkin haluaisin tytön ;)

• Villikeiju

Tosin en ole tämän palstan chatissa käynytkään, joten voihan se olla vilkas, mutta ilmeisesti ei ole koska sanot noin. Keskustelupalstat ovat hauskempia ja niihin on helpompi kirjoittaa muun tekemisen ohessa.

• Peppitossu

siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.

• Villikeiju
        Peppitossu kirjoitti:

siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.

Mutta kuulostaa aika rasittavalta.

• missä MIEHET?

niin harvoin MIEHET eksyvät tälle palstalle. Olis kiva kuulla MIESTEN ... joten MIEHET palstalle mars!

• Anonyymi

Bi-miehillä on vaikeampaa, kun kasvojen menetys olisi tuskainen paikka.
        Homotkin ovat kovia juoruilemaan, niin se on aina riski, kulkeeko tieto kaikkialle sisäpiireissä ja siitä eteenpäin.

• Just niin kunhan sisälle pääsisin !

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe