Bi Cafe?

Peppitossu

miks täällä ei kukaan koskaan chattaile tuolla cafeessa?
onks kaikki tuolla lepakkopuolen keskusteluissa?

Missäs kaikki bi- miehet on?
Onks tämä vain naisten bi osasto?

9

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,

gay chatissa ja bi naiset on lesbo chatssa, se missä bi miehet ja naiset ovat yhdesä on varmaan omissa avioliitoissaan,,ai ,,ei sielläkään muuten. Kysymys siis onkin, miksi bi:t ei pidä toistensa seurasta?

• Peppitossu

voi jukra..tosi erikoista.

mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa

• orora
        Peppitossu kirjoitti:

voi jukra..tosi erikoista.

mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa

Samaa olen miettinyt peppiseni, olispa siellä cafessakin joskus porukkaa.

Ja tolle toiselle... Kyllä mä luulen että bi't toisistaan pitää mutta en sitten tiedä miksi ne niin harvoin saa järjestäydyttyä omaksi ryhmäkseen.

Surullista, kun itse haluaisin nimenomaan kaltaiseni, bi-naisen. Ei sillä että lesboissa mitään vikaa on, mutta bissejen on helpompi ymmärtää mua. Ei ole paineita olla jotain mitä ei ole.

Ja kumminkin haluaisin tytön ;)

• Villikeiju

Tosin en ole tämän palstan chatissa käynytkään, joten voihan se olla vilkas, mutta ilmeisesti ei ole koska sanot noin. Keskustelupalstat ovat hauskempia ja niihin on helpompi kirjoittaa muun tekemisen ohessa.

• Peppitossu

siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.

• Villikeiju
        Peppitossu kirjoitti:

siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.

Mutta kuulostaa aika rasittavalta.

• missä MIEHET?

niin harvoin MIEHET eksyvät tälle palstalle. Olis kiva kuulla MIESTEN ... joten MIEHET palstalle mars!

• Anonyymi

Bi-miehillä on vaikeampaa, kun kasvojen menetys olisi tuskainen paikka.
        Homotkin ovat kovia juoruilemaan, niin se on aina riski, kulkeeko tieto kaikkialle sisäpiireissä ja siitä eteenpäin.

• Just niin kunhan sisälle pääsisin !

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe