kennelistä otettu saksanpaimenkoira? Olisi kiva kuulla miten muilla menee...
Keneltä löytyy
7
486
Vastaukset
- Harl
Hiukan myöhään mutta meidän tyttö on samasta kennelistä sakemanni täyttää kesällä 12
- Oippanen
Heinäkuun lopussa täyttää meidänkin Li"l Folks saksanpaimenkoira, 12 vuotta.
- Oracle11
Mulla oli O-pentueesta narttukoIra, mutta on jo vihreämmillä niityillä :(
- milelan
Minelan kennelistä löyytytyy vielä 11,9 vuotias, kk.karkea KK- MÄYRÅKOIRA
3 peräkkäissessessä näyttely näyttelyssä näyttelyn kaunein koira. Minelan balsami - minelan
En tahdo kerskailla . Onneahan se oli, uroksen valinta, vaikka nimissäni ei toistaakseni ei ole yhtään pentua. Mutta menee raasturasuvan kuautta.
Haluan vain Merille rakastavan eläkep päivät.
'
PENTUJEN TEETTÄMISTPENNUTAMISESTA OLI koira täyttää tammikuussa 13 vuotta, enkä pidä siitä, että EI kerrotettu ja sen pennuista minulle mitään.TOISIN,KUN OLI SOVITTU, ETTÄ SILLÄ OLI TEETETTY 2 PENNUT
JUteetti sillä pennut viela 18 vuotiaana..
Ainoa mikä hänelle, kelpasi oli raha, Viis MERISTÄ, kunhan hän sai kunniansa toteutettua,- khhhhhhrgh
Miksi ihmeessä jauhat elämästäsi tässä topiikissa, aloittaja kysyi onko jollakulla Li'l Folks kennelistä otettu SAKSANPAIMENKOIRA, tuskin häntä mäyräkoirasi kiinnostaa.
- hfewjiqo
Haistakaa kaikki vittu. Säälittäviä olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259