Okei tämä juttu alkaa olla melko outoa... Osaako joku sanoa, mitä tarkoittavat kun korttipakasta tulee toistuvastu vastaan kortti Hertta Ässä? Toiseksi useimmin tulee Pata Akka. Hertta ässän kuitenkin olen nyt löytänyt pakasta epätavallisen useasti. Lähestulkoon joka kerta kun pakkaa plaraan! Ja siis nimenomaan niin, että olen tehnyt ns. koetta jossa olen sitä yrittänyt etsiä. Ensin 10 kortin joukosta ja 10:stä yrityksestä 3 peräkkäistä osumaa ja muutkin ihan viereen. Sama juttu 52 kortin pakalla. Joka kerta vastaan tule hertta ässä / pata akka. On alkanut esiintyä myös hertta kakkonen jonkin verran.
Onko tällä jokin tarkoitus? Varsin mielenkiintoista olisi tietää jos joku osaa sanoa.
Korteista kysymystä
3
455
Vastaukset
- rajatietokielto
Kun lukee ja kokeilee liikaa rajatiedon juttuja, alkavat arkisetkin asiat saamaan maagisia sävyjä. Sanoisin, että pelkästä sattumasta on kysymys.
Joku velho kertokoon, jos niillä korteilla on jotain merkitystä.- V'ril
Ajatuksesi luovat tapahtuman mitä haluat,usein tiedostamattamme ja syke aivoista energia/impulssi,luo tapahtuman,johtuen myös oikeasta ilmapiiristä että tapahtuuko näin.
-Maailma ei ole erillämme meistä,Me olemme,kuin Prinsessa Ruusunen,me nukumme.
V.
- PovariElli
Tulinen romanssi tumman naisen kanssa, voi olla jo kertaalleen eronnutkin.. Rakkautta, rakkautta kanssaan. JOko on tullut kohdalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309