Alkaako WWE näkyä jälleen Suomessa vuorostaan MTV3 Maxin puolella? En ole kyllä yhtään varma onko tämä totta:
http://www.wwe.com/schedules/television/?country=Finland
WWE Lähetykset Suomessa
5
615
Vastaukset
- kaltainen-pörssi
Mulle se on ihan vitun sama tuleeko se joltain turhalta maksukanavalta. mull on oma tietokonekkin (resisposse XD)
- dark-j
ehkäpä se alkaa näkyä jos WWEn virallisilla sivuilla niin lukee, ota hoksottimet joskus päähän -.-
- Badass
Lopeta tuo turha päteminen ja kirjoita jotain järkevää välillä, eikä tuollaisia ''no joo vittu ku oli taas turha juttu'' jne. viestejä.
Back to topic, itse olen näillä näkymin hankkimassa MTV3-digikorttia joten alkaa taas WWE näkymään ja se on hieno asia se! ^^ - The Mr.MoneyMaker
Badass kirjoitti:
Lopeta tuo turha päteminen ja kirjoita jotain järkevää välillä, eikä tuollaisia ''no joo vittu ku oli taas turha juttu'' jne. viestejä.
Back to topic, itse olen näillä näkymin hankkimassa MTV3-digikorttia joten alkaa taas WWE näkymään ja se on hieno asia se! ^^Saadaan meille kotiin yhden lehen mukan 3kk. kanavapaketti! Toivotaan vaan et Cena hävii mestaruude siihen mennes :D
- dark-j-
The Mr.MoneyMaker kirjoitti:
Saadaan meille kotiin yhden lehen mukan 3kk. kanavapaketti! Toivotaan vaan et Cena hävii mestaruude siihen mennes :D
onhan täällä sentää 1 tyyppi joka puhuu asiaa! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738