hyvä keino pitää pensaan aluset siistinä(rikkaruohoista),siis muu kun se että repii ne pois,onko mitään?olen vasta muuttanut ok-taloon,joten tää ongelma on mulle uusi:)kyse ei ole marjapensaista vaan koristepensasaidasta.
mikä
6
744
Vastaukset
- pms68
ensin siis joudut aina hyvään lopputulokseen päästäksesi repimään ne rikkaruohot pois tai myrkyttämään, missä on riskinsä..
Kun alustat pn puhtaat niin laita sinne märkiä sanomalehtiä ja sen päälle haketta/kuoriketta katteeksi. On jotain multaakin joka estää rikkoja, mutta enemmän kukkapenkin juttu einkä ainakaan ole itse kokeillut..
Kun katetta lisätään joka kevät niin puskan aluset pysyy siisteinä.- paljon.......................
vastauksestasi,teenpä neuvosi mukaan.
- sinne
tosiaan kuoriketta, ja saat kaikenmaailan madot ja tuholaiset kaupanpäälle, mun puskiini ei IKINÄ tuoda sellasta paskaa..
- Kuis noin?
sinne kirjoitti:
tosiaan kuoriketta, ja saat kaikenmaailan madot ja tuholaiset kaupanpäälle, mun puskiini ei IKINÄ tuoda sellasta paskaa..
Sulla on ollut huono tuuri, jos noin on käyny. (maassa muuten kuuluu olla matoja)
Meikäläinen käyttää katteena pensaitten leikkuujätteet haketettuna, ei tarvii ostaa mitään kuorikkeita. Sanomalehtikerros katteen alla pitää tosiaan rikkaruohot vähän kauemmin pois. - mulle
Kuis noin? kirjoitti:
Sulla on ollut huono tuuri, jos noin on käyny. (maassa muuten kuuluu olla matoja)
Meikäläinen käyttää katteena pensaitten leikkuujätteet haketettuna, ei tarvii ostaa mitään kuorikkeita. Sanomalehtikerros katteen alla pitää tosiaan rikkaruohot vähän kauemmin pois.noin oo käyny, kun sentään kuuntelin puutarhurin neuvoja radiosta, ja ne mahot ja toukat mitä puun kuoren seassa elää, ei todellakaan kuulu marjapuskien juurille:)
- puheen
ollen,pitäisi olla lehtipuun hake maatuu parhaiten eikä tule ätököitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337