Onko kukaan lukenut Sophie Kinsellan kirjoittaman kirjan: Himoshoppaajan sisko?Mitä olette tykänneet?Itse olen kirjan puolivälissä,ja on muuten todella hyvä ja hauska kirja.Ei ole missään vaiheessa tylsäksi käynyt.Aina kun alan lukea,ei malta lopettaa ollenkaan,varmaan koko kirja menis kerralla:)
Himoshoppaajan sisko
5
839
Vastaukset
- irkku82
tykkäsin kovasti, luin yhdellä kertaa läpi. nyt sophie kinsellalta on tullt joku uus kirja, mut nimee en muista.....
- mutta...
... Kinsellan aiemmat himoshoppaajat (ilmestynyt varmaan 3 kirjaa aiemmin) ovat huomattavasti parempia. Etenkin eka ja toka olivat loistavia, kannattaa lukea!!! Tosiaan vielä tulossa ainakin himoshoppaaja ja vauva, mutta ei vielä löydy suomennettuna.
- edeltävät osat,
koska siskollani oli ne itselle ostettuna. kyllästyin kyllä niihin perinpohjaisesti kahden kirjan jälkeen, kun juoni on aina sama - tuhlailu yltyy -> romahdus -> ihmeen kaupalla selvityminen. ja uudessa kirjassa taas aivan sama juttu, aargh. alkoipa suorastaan suututtaa päähenkilön ainainen itsepetos ja idiotismi..
- Minä
Lukenut joo :)
On TOSI hyvä kirja, ja oli ihan omaksi ostettava kun näin kaupassa muiden jo luettujen himoshoppaaja kirjojen keskellä. :) - diemma
En nyt sanois loistavaksi mut ihan viihdyttävä hetkellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096